Institut d'Ecologia Aquàtica

Recull de notícies

abril de 2021

Logo del projecte
Som notícia: "Un tros de plàstic pot alterar l'ecosistema d'un riu del Pirineu?"
El Diari de Girona d'avui 29 d'abril, recull una entrada sobre el nostre projecte europeu en marxa anomenat "Plastic0Pyr".
29/04/2021
SocietatPublicacions
Cartell promocional
EEI 2022, VI Congrés Nacional sobre espècies exòtiques invasores i I Congrés Ibèric sobre EEI
Del 20 al 23 d'abril de 2022, tindrà lloc, a la Universitat de Navarra, el VI Congrés Nacional sobre espècies exòtiques invasores (EEI) i I Congrés Ibèric sobre EEI, un esdeveniment que té per objectiu compartir els avenços i els nous reptes que presenta la gestió de les espècies exòtiques invasores a la Península Ibèrica.
28/04/2021
Congressos
Gambusia Holbrooki
Prioritizing Sex Recognition Over Learned Species Recognition: Hierarchical Mate Recognition in an Invasive Fish
Mate recognition is the process of identifying and assessing the appropriate species, sex or population of another individual for their suitability as a potential mate.
28/04/2021
RecercaPublicacions
Graphical Abstract
Interspecific synchrony is related to body-length similarity in a fish community under prolonged drought conditions
Interspecific synchrony and trait-based differences between species are likely to be related to each other.
21/04/2021
RecercaPublicacions
Bosses amb plàstic, bioplàstic, fullaraca i fusta.
L'experiment de descomposició de plàstics de Plastic0Pyr a punt.
L’equip de l’Institut d’Ecologia Aquàtica de la Universitat de Girona, coordinat per l’Anna M. Romaní, i en col·laboració amb investigadores i investigadors de la Université Clermont Auvergne, el Centre d’Estudis Avançats de Blanes i la Universitat de Barcelona, està acabant de polir els darrers detalls de cara a l’experiment de descomposició.
21/04/2021
Recerca