Institut d'Ecologia Aquàtica

Recull de notícies

març de 2021

Cartell promocional
El projecte PECT «Girona, regió sensible a l'aigua» organitza una jornada virtual per debatre sobre la gestió de l'aigua al Baix Ter
L'acte d'avui constarà de dues taules rodones (matí i tarda) que es podran seguir en directe per streaming a través del lloc web de la Diputació de Girona.
18/03/2021
Jornades
Pàgina web
Aparece el documento "Bibliografía sobre gestión y ecología de especies invasoras en España"
Desde la Red Temática sobre Invasiones Biológicas (InvaNET) hemos elaborado una bibliografía de casi 400 entradas sobre gestión y ecología de especies invasoras en España.
16/03/2021
Graphical Abstract
Effects of reservoir cascades on diversity, distribution, and abundance of fish assemblages in three Neotropical basins
River systems are characterized by the existence of longitudinal processes structuring fish assemblages.
16/03/2021
Cladocerans - Font: Wikipedia
Diel changes in vertical and horizontal distribution of cladocerans in two deep lakes during early and late summer
Temporal and spatial heterogeneity in the distribution of cladocerans in lakes could be caused by abiotic (wind, water currents) and biotic factors (reproduction, food resources, predation).
09/03/2021
Logo
S’engega un conveni clau pel projecte Plastic0Pyr” en el que participa la Universitat de Girona
• Es tracta d’un experiment que avaluarà la degradació de materials plàstics, bioplàstics i naturals abandonats als rius de muntanya.

• Els dos signants, CEAB-CSIC i la química Ercros, confien a crear sinergies que permetin estretir relacions i assegurar col·laboracions futures en la recerca de la preservació mediambiental.
03/03/2021
UniversitatSocietat
Editaton: Let's celebrate together the International Women's Day!
The Editaton is a collective effort from four Catalan Research Institutions: CEAB-CSIC, ICM-CSIC, ICRA and IEA-UdG.
03/03/2021
JornadesSocietat