Llengües a la UdG

Cerca de notícies

Recull de notícies

16/12/2015
Participa en el nou Programa d'Apadrinament d'estudiants de mobilitat / Buddy Program
logo ESNGirona

La ESN Girona Secció Candidata i el Servei de Llengües Modernes presentem la primera edició del Programa d'apadrinament, també conegut com a Buddy Program.

El programa consisteix a aparellar, per mitjà d’un sistema d’enquestes d’afinitat, els estudiants locals amb estudiants internacionals que vinguin a estudiar a la ciutat de Girona en el marc d'un programa de mobilitat (majoritàriament Erasmus+).

L'objectiu és fomentar l'intercanvi cultural i lingüístic, i afavorir la integració cultural d'aquests estudiants durant la seva estada a Girona.

Al gener del 2016 arribaran els estudiants internacionals que vénen a estudiar a Girona durant el segon semestre d’aquest curs, per tant obrim ara la campanya d’inscripció al programa com a mentors o buddies d’aquests estudiants internacionals.

Com a mentors, s'espera de vosaltres que doneu un cop de mà als estudiants abans de la seva arribada, responent directament els dubtes que puguin tenir o dirigint-los a qui creieu que els puguin ajudar, ajudant-los en els primers dies a Girona, etc. Posteriorment, i ja depenent de vosaltres, podeu establir una relació d'amistat, quedar per practicar idiomes o fer activitats i sortides pel vostre compte o bé participar en les activitats que organitzem des de l’Associació.

També teniu la possibilitat d’ampliar i completar el programa amb la realització d’un intercanvi lingüístic, organitzat pel Servei de Llengües Modernes de la UdG i que us dóna opció a obtenir 2 crèdits ECTS.

Si us decidiu a participar en el programa, podreu comptar amb el nostre suport durant tot el programa.

Si voleu participar, només cal que empleneu el formulari d’inscripció.

No deixeu passar l’oportunitat, animeu-vos a participar-hi!

Per obtenir més informació:

ESN GIRONA SC (abans GISA)

www.udg.edu/esngirona

www.facebook.com/esngirona