Llengües a la UdG

Cerca de notícies

Recull de notícies

19/10/2015
Sessions formatives d'eines lingüístiques i cerca d'informació per fer el TFG

El Servei de Llengües Modernes i la Biblioteca de la UdG ofereixen sessions formatives sobre el treball de final de grau (TFG) per a l’alumnat de la UdG

Les sessions tenen un doble objectiu: assessorar l’alumnat a recollir i seleccionar informació de manera eficaç i, de l’altra, dotar-lo d’eines lingüístiques i recursos existents a la xarxa, per tal de millorar la qualitat dels textos acadèmics i del TFG. En definitiva, pretenem que l’alumnat valori que tant el rigor lingüístic com el documental són dues característiques i condicions que ha d’incloure un TFG. I, sobretot,  tenim la intenció d’ajudar els graduats a assolir algunes de les competències transversals bàsiques que ha definit la UdG: comunicar-se oralment i per escrit correctament, utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació per millorar-les i saber cercar i seleccionar la informació  a la xarxa sense la necessitat de plagiar.

Aquestes dobles sessions es realitzen amb la coordinació de les facultat i escoles de la UdG. Calendari de Sessions formatives fixades:

• Dimarts 22 de setembre de 16 a 17.30h, Facultat de Medicina
  • 6,8, 13 i 15 d'octubre, Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
  • Dimarts 3 de novembre de 16 a 17.30h, Facultat de Medicina
  • Dilluns 16 i dimecres 18 de novembre, Facultat d'Infermeria

Cada facultat o escola coordina la inscripció a aquestes sessions, si hi esteu interessat poseu-vos en contacte amb la vostra facultat.

Coneixes el Babel?

Descobreix  l'UdGBabel, portal de recursos lingüístics de la Universitat de Girona