Llengües a la UdG

02/05/2015
L'autor d'El silenci del far, Albert Juvany i Blanch a l'SLM
El silenci del far

Albert Juvany, autor d'El silenci del far, ens acompanyarà, dimarts, 5 de maig, de 10.30 a 12 h, a l'aula 3G de la Facultat de Dret per parlar-nos de la seva primera novel·la. A continuació, iniciarà un debat amb l'alumnat dels cursos del nivell C2 de llengua catalana del Servei de Llengües Modernes.
Esteu convidats a participar-hi.

Albert Juvany i Blanch, autor novell vigatà, ha debutat en el món literari amb la novel·la El silenci del far, obra que vam triar com a lectura per als cursos de nivell C2 de català d'aquest segon semestre.

L'escriptor ens visitarà, dimarts que ve, 5 de maig, de 10.30 a 12 h, a l'aula 3G de la Facultat de Dret, en el marc d'una de les classes que impartim al Servei de Llengües Modernes del nivell C2 de llengua catalana.

El silenci del far és una novel·la molt recomanable, ambientada en una petita població pesquera d'Islàndia. És una història plena d'intrigues, silencis, emocions i música.  A més, està escrita amb un lèxic exquisit, bell i acurat.