Llengües a la UdG

Cerca de notícies

Recull de notícies

24/04/2015
Fes sentir la teva llengua

El proper dimarts 28 d’abril, a les 16 h, tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres l’acte “Fes sentir la teva llengua” que organitza el Servei de Llengües Modernes de la Universitat.

Els estudiants del Servei de Llengües procedents de programes de mobilitat ens explicaran contes i llegendes populars en les seves llengües respectives amb l’acompanyament  d’imatges i musica de fons.

En l’acte podrem sentir la musicalitat de llengües tan diferents com l’hindi, el francès, l’amhàric, el turc, el castellà, el bengalí, el servi i l’àrab, entre altres.

A més de celebrar el Dia del Llibre, amb aquest acte el Servei de Llengües Modernes vol contribuir a la sostenibilitat lingüística com a mostra de reconeixement a totes les llengües i als seus parlants.

Us hi esperem!