Llengües a la UdG

Final: 25 de maig
Horari: dimarts i dijous de 18.15 a 20.30 h
Últim dia de matrícula: 20 de març

Avui dia, el xinès és un dels idiomes més importants i valorats en l'àmbit internacional. Conèixer aquest idioma que parlen més de 1.400 milions de persones podrà marcar una diferència i obrir una porta al futur del mercat laboral. Aquest curs ensenyarà la llengua xinesa oficial (xinès mandarí) i donarà el coneixement bàsic de la pronunciació en pinyin, l'escriptura dels caràcters xinesos, els vocabularis i les frases més útils de la vida quotidiana. El curs introduirà també els aspectes més representatius de la cultura xinesa sobre el protocol i les normes de cortesia i donarà els consells pràctics per viatjar a la Xina.

El Servei de Llengües Modernes programa aquest curs dins del marc de col·laboració amb la Fundació Institut Confuci de Barcelona i amb el suport docent del Centre de Cultura Xinesa de Girona. S'adreça al públic en general, especialment per a les persones que volen estudiar, treballar o viatjar a la Xina per motius professionals o personals. Específicament, s'adreça als estudiants que han sol·licitat participar en el programa pilot de pràctiques a la Xina.

Consulta la informació del curs.

xines@udg.edu / llengues@udg.edu