Llengües a la UdG

Cerca de notícies

Recull de notícies

22/01/2015
Ajuts de l’AGAUR per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) convoca ajuts per als estudiants que inicien per primera vegada els seus estudis universitaris de grau, el curs 2014-2015, en una universitat catalana, per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües.

La convocatòria preveu tres modalitats d’ajuts (en tots els casos els ajuts s’adrecen als estudiants que han iniciat per primera vegada estudis de grau el curs 2014-2015):

• Modalitat A: ajuts per sufragar les despeses de la matrícula a la prova d’acreditació a aquells estudiants  s’hagin presentat a la prova comuna d’acreditació de terceres llengües de les universitats catalanes (CLUC) durant  aquest curs i l’hagin superat amb un nivell de coneixements de B2. Import de l’ajut: 50 €.

Més informació (requisits, terminis, sol·licitud, etc.) aquí.

• Modalitat B: ajuts per a sufragar les despeses de la matrícula de cursos de terceres llengües del sistema educatiu català que permetin assolir el nivell B1 o els subnivells B2.1 o B2.2 del MECR, certificats per les universitats catalanes, l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI) o l’Institut Obert de Catalunya (IOC). Import de l’ajut: màxim de 350 € per nivell o subnivell.

Més informació (requisits, terminis, sol·licitud, etc.) aquí.

• Modalitat C: ajuts per a fer cursos de terceres llengües del sistema educatiu català que permetin assolir els nivells A2 o B1, o els subnivells B2.1 o B2.2 del MECR, certificats per les universitats catalanes, l’EOI o l’IOC, a aquells estudiants que  tenen concedida una beca en el marc de la Resolució ECO1693/2014, de 16 de juliol, per la qual s’estableix el procediment per a l’obtenció de l’acreditació del tram de renda familiar i de les beques Equitat per a la minoració dels preus dels crèdits dels estudis universitaris per al curs 2014-2015 (Equitat 2014) en un tram 1, o una beca en el marc de la Resolució de 28 de juliol de 2014, per la qual es convoquen beques de caràcter general per al curs 2014-2015 per a estudiants que cursin estudis postobligatoris, convocada pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport (GRAL 2014). Import de l’ajut: màxim de 350 € per nivell o subnivell.