Llengües a la UdG

Cerca de notícies

Recull de notícies

24/10/2014
Curs MOOC: Introducció al llenguatge d’especialitat en les universitats de llengua catalana
Xarxa MOOC

La Xarxa Vives organitza la segona edició del curs en format MOOC amb el títol «XarxaMOOC: Introducció al llenguatge d’especialitat en les universitats de llengua catalana. Eines digitals per als futurs estudiants de la Xarxa Vives».

La Xarxa Vives organitza la segona edició del curs en format MOOC amb el títol «XarxaMOOC: Introducció al llenguatge d’especialitat en les universitats de llengua catalana. Eines digitals per als futurs estudiants de la Xarxa Vives», sota la coordinació de la Universitat d’Alacant. El curs es desenvoluparà des del 27 d’octubre de 2014 i s’adreça als alumnes dels primers cursos d’Universitat, al futur alumnat de la Xarxa i als estudiants Erasmus que vindran a estudiar als territoris de parla catalana, així com a l’alumnat dels lectorats estrangers i dels cursos de català de les universitats de fora del domini lingüístic amb docència de català. La iniciativa compta amb la col·laboració de les institucions següents: l'Institut d'Estudis Catalans, la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, el TERMCAT, l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, la Càtedra de divulgació de la ciència de la Universitat de València, la Universitat L'Orientale de Nàpols i la Federació Escola Valenciana, entre d'altres.

L'objectiu del curs és facilitar als inscrits un primer contacte amb el llenguatge d’especialitat i la terminologia en català dels seus estudis universitaris i, a més, proporcionar-los una visió general dels elements culturals més representatius (sistema educatiu, geografia i turisme, llengua, mitjans de comunicació, etc.) de la regió Vives. Els continguts vehiculats mitjançant vídeos estan subtitulats en català, espanyol, anglès, francès i italià.