Llengües a la UdG

Cerca de notícies

Recull de notícies

12/01/2015
Practica llengües amb els estudiants de mobilitat de la UdG. Fes un tàndem lingüístic!
Trobada poliglota al Cafè Context

Apunta’t al Programa d’intercanvis lingüístics i practica llengües amb els estudiants de mobilitat de la UdG. Participar-hi és gratuït i podràs aconseguir 2 crèdits ECTS.

El tàndem lingüístic, com en diem habitualment a la UdG, és una manera informal de practicar o millorar les llengües que ja sabem o que estem aprenent en què dues persones que parlen idiomes diferents queden per practicar l’una la llengua de l’altra.

L’intercanvi lingüístic no només t’ofereix la possibilitat de practicar la conversa en una llengua estrangera, sinó també l’oportunitat de conèixer una altra cultura i uns altres costums, i sobretot de conèixer altres persones i ampliar el teu cercle d’amistats.

Inscriure’t al Programa d’intercanvis és totalment gratuït i et permet obtenir 2 crèdits ECTS!

Si en vols saber més, consulta l’apartat Intercanvis lingüístics al web del Servei de Llengües Modernes, hi trobaràs tota la informació i també l’enllaç al formulari d’inscripció.

No ho dubtis, practica llengües! Tu hi guanyes!