Llengües a la UdG

Cerca de notícies

Recull de notícies

15/05/2014
Eines per redactar el TFG: comunicació oral i escrita
TFGprezzi

Els dies 21 i 23 de maig l'SLM oferirà dues sessions formatives del Treball de Final de Grau (TFG) a l’alumnat de 5è de la Facultat de de Medicina.

L’objectiu és dotar l’alumnat d’eines lingüístiques existents a la xarxa per tal de millorar la qualitat dels textos acadèmics i del TFG.

Els dies 21 i 23 de maig el Servei de Llengües Modernes oferirà dues sessions formatives sobre el Treball de Final de Grau (TFG) a l’alumnat de 5è de la Facultat de la Facultat de Medicina

Les sessions tenen l’objectiu de dotar l’alumnat d’eines lingüístiques i recursos existents a la xarxa, per tal de millorar la qualitat dels textos acadèmics i del TFG. En definitiva, pretenem que l’alumnat valori que tant el rigor lingüístic com el documental són dues característiques i condicions que ha d’incloure un TFG. I, sobretot,  tenim la intenció d’ajudar els graduats a assolir algunes de les competències transversals bàsiques que ha definit la UdG: comunicar-se oralment i per escrit correctament, utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació per millorar-les i saber cercar i seleccionar la informació  a la xarxa sense la necessitat de plagiar.

Dies i hores:

• Dimecres 21 de 12.30 a 14 h (Grups C i D)
  • Divendres 23 de 12.30 a 14 h (Grups Ai B)

Lloc: Facultat de Medicina. Aula 33. 3r pis

Professora: Mar Anton (Servei de Llengües Modernes)