Llengües a la UdG

03/03/2014
Aprèn xinès a la UdG
Imatge aprèn Xinès a la UdG

Obert el període de matriculació per al curs de Xinès Exprés que s'imparteix a la Universitat de Girona

Curs de nivell inicial adreçat al públic en general sense cap coneixement previ de xinès, especialment per a les persones que volen estudiar, treballar o viatjar a la Xina per motius professionals o personals. Específicament, s'adreça als estudiants que han sol·licitat participar en el programa pilot de pràctiques a la Xina.

Aquest curs compta amb la col·laboració de la Fundació Institut Confuci de Barcelona i el suport docent del Centre de Cultura Xinesa de Girona, gràcies als convenis de col·laboració signats per la UdG amb aquestes dues entitats.

Curs de 30 hores presencials en horari de dimarts i dijous de 19 a 21 h.

Inici del curs: del 25 de març al 22 de maig.

Fins al 16 de març us podeu matricular a través del web. Més informació del curs al web del Servei de Llengües Modernes