Llengües a la UdG

Cerca de notícies

Recull de notícies

13/02/2014
Sessions formatives d'eines lingüístiques i cerca d'informació per fer el TFG
Com es fa el treball final de grau

Al llarg del mes de març, l’SLM i la Biblioteca oferiran sessions formatives sobre el treball de final de grau (TFG) per a l’alumnat de la Facultat de Dret

Les sessions tenen un doble objectiu: assessorar l’alumnat a recollir i seleccionar informació de manera eficaç i, de l’altra, dotar-lo d’eines lingüístiques i recursos existents a la xarxa, per tal de millorar la qualitat dels textos acadèmics i del TFG. En definitiva, pretenem que l’alumnat valori que tant el rigor lingüístic com el documental són dues característiques i condicions que ha d’incloure un TFG. I, sobretot,  tenim la intenció d’ajudar els graduats a assolir algunes de les competències transversals bàsiques que ha definit la UdG: comunicar-se oralment i per escrit correctament, utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació per millorar-les i saber cercar i seleccionar la informació  a la xarxa sense la necessitat de plagiar.

Treball final de grau de Ciències Polítiques

Sessió del 3 de març

• Eines per preparar el TFG: comunicació oral i escrita. Sessió impartida per Mar Anton (SLM) de 16 a 18h a l'aula 1C de la Facultat de Dret
  • Eines per preparar el TFG: la cerca d'informacio. Dos grups simultanis, sessions impartides per Elisabet González i Alfred Cobo (La Biblioteca) de 18 a 20h a l'aula Estalella i a l'aula Rafel Masó

Treball final de grau de Criminologia

Sessió 12 de març impartida per la Biblioteca a les aules de la Biblioteca i Dret

Sessió 19 de març. Eines lingüístiques: impartida pel Servei de Llengües Modernes, d'11 a 13h a l'aula 1C de la Facultat de Dret

Treball final de grau de Dret

Sessió 17 de març impartida per la Biblioteca a les aules de la Biblioteca i Dret

Sessió 24 de març. Eines lingüístiques:  impartida pel Servei de Llengües Modernes.

• sessió al matí: d'11.30 a 13.30h a l'aula 3C de la Facultat de Dret
  • sessió de tarda: de 16 a 18h a l'aula 3C de la Facultat de Dret