Llengües a la UdG

Cerca de notícies

Recull de notícies

02/03/2014
"Aprèn llengües treballant a l'estranger"
Travel Work

La xerrada tindrà lloc el dimecres 5 de març, a les 12.00 h, a l'aula 5F de la Facultat de Dret (campus de Montilivi).

Eva Sabater, directora de Travel Work, presentarà els programes de feina, pràctiques i voluntariat a l'estranger per aprendre llengües que organitza aquesta entitat.

El Servei de Llengües Modernes i Travel Work han signat un conveni de col·laboració que permet que els membres de la comunitat universitària de la UdG i els familiar de primer grau dels seu personal gaudeixin de condicions avantatjoses a l'hora de contractar els programes que ofereix aquesta empresa.

Travel Work és una empresa especialitzada en la recerca de pràctiques i feina per a joves des del 1994. Ha estat seleccionada com a agència recomanada des del 1999 per la Secretaria General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

Més informació: http://www.travel-work.com / info@travel-work.com