Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

App Servei d'Esports

El Servei d'Esports busca renovar-se constantment i per aquest motiu aquest incorporem una novetat molt important: EL CARNET DIGITAL.

A través de l'App oficial del Servei d'Esports de la Universitat de Girona, tots els socis disposaran del seu carnet digital al seu smartphone, d'aquesta manera els nostres socis sempre el tindran disponible.

A més, amb la incorporació d'aquesta App en substitució del carnet físic, el Servei aposta clarament per la sostenibilitat evitant així la impressió de gairebé 4.000 carnets de PVC per a cada curs acadèmic!

És tant senzill com descarregar i instal·lar l'aplicació "UdGEsports" a través de Google Play o l'Apple Store.

Per activar-la només cal el nom d'usuari i la contrasenya UdG.

IMPORTANT: Aquesta aplicació servirà en un futur, no només com a carnet digital per acreditar el nostres socis, també per poder facilitar i agilitzar la reserva de pistes a les instal·lacions esportives de la Universitat de Girona, o inclús realitzar-ne el pagament.