Jornades d'Investigadors Predoctorals

Inscripció

Contacte

Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb la organització a la següent adreça:

JoDoc@udg.edu

III Jornades d'investigadors predoctorals
4-7/06/2019

En construcció

Sala d'Actes de la Facultat de Dret (Campus Montilivi)

Organitzen:

Inscripció

COMUNICACIONS ORALS (estudiants de Doctorat)

Per poder participar en les sessions de comunicació oral és necessari:

• L’abstract ha de contenir com a mínim un objectiu o hipòtesi de partida, la metodologia de treball i les principals conclusions de la vostra recerca.  Cadascun d’aquests apartats haurà de ser una secció diferenciada. En el cas dels resums de l'àmbit de les humanitats no serà necessari una distingir explicitament entre aquestes tres seccions (hipòtesis, metodologia, conclusions): però en cap cas s'acceptaran comunicacions que siguin merament una exposició de l’estat de la qüestió i no suposin cap progrés en el coneixement.

• Per la redacció de l’abstract heu d’utilitzar la plantilla que trobareu a la plataforma, i aplicar els estils que s’han definit per a cada format de text. Caldrà penjar el text íntegre de l’abstract a més a més del document amb el format adient per poder acceptar l’abstract.

• La data límit de recepció dels abstracts és el 29 de març . Tots els abstracts seran revisats pel coordinador/a del programa de doctorat corresponent i pel Servei de Llengües Modernes de la universitat.

LINK D'INSCRIPCIÓ

PLANTILLA ABSTRACTS

INSTRUCCIONS PER A AUTORS

PÒSTERS (estudiants de Màster)

Per poder participar presentant un pòster és necessari:

• Omplir AQUEST FORMULARI, en el que hi ha de constar: nom i cognoms, adreça de correu electrònic, màster d'origen, títol del pòster, i resum en anglès de 150 paraules.

• L’abstract (resum en anglès de 150 paraules) ha de contenir com a mínim un objectiu o hipòtesi de partida, la metodologia de treball i les principals conclusions o avenços de la recerca.  Cadascun d’aquests apartats haurà de ser una secció diferenciada. En el cas dels resums de l'àmbit de les humanitats no serà necessari distingir explícitament entre aquestes tres seccions (hipòtesis, metodologia, conclusions): però en cap cas s'acceptaran comunicacions que siguin merament una exposició de l’estat de la qüestió i no suposin cap progrés en el coneixement.

• La data límit per omplir el formulari per part dels estudiants de Màster que vulguin presentar un pòster a les Jornades és el 10 DE MAIG. Tots els abstracts seran revisats pel coordinador/a del programa de màster.

• Els pòsters s'exposaran durant tots els dies de les Jornades (del 4 al 7 de juny), però els autors de cada pòster hauran d'estar amb el seu pòster durant el coffe break del dimarts 4 de juny (d'11h a 12h aproximadament) per tal de poder facilitar més informació sobre el treball que presenten a totes aquelles persones que hi estiguin interessades.

RECOMANACIONS PELS PÒSTERS

Mida: 90cm x 120cm

Preferiblement en anglès

Possibilitat d’utilitzar Microsoft Publisher (o altres)