Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Jornades d'Investigadors Predoctorals

Edicions anteriors

Contacte

Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb la organització a la següent adreça:

JoDoc@udg.edu

III Jornades d'investigadors predoctorals
4-7/06/2019

Sala de Graus de la Facultat de Dret (Campus Montilivi)

Organitzen:

Edicions anteriors

• I Jornades d'Investigadors Predoctorals

La primera edició de les jornades celebrades el juny de 2017 va ser un èxit de participació. Els 140 assistents varen poder compartir un espai d’informació, de difusió de la recerca i de debat entre els estudiants de doctorat de la UdG, amb sessions informatives sobre els estudis de doctorat i sobre la futura inserció laboral, amb un èmfasi especial en les alternatives d’estudi a l’estranger i en la borsa de treball.

L’eix central de les jornades varen ser les sessions de comunicació oral de la recerca, en les quals els doctorands de la UdG varen presentar els seus treballs. El conjunt d'aquestes intervencions, 68 en total, es van recollir en un volum íntegrament en anglès –Llibre d’Abstracts electrònic–  que els estudiants poden fer constar com a publicació i que el podeu consultar en aquest enllaç.

• II Jornades d'Investigadors Predoctorals: El llibre d’Abstracts electrònic – que els estudiants poden fer constar com a publicació- es pot consultar en aquest enllaç.

• III Jornades d'Investigadors Predoctorals: Properament es podrà consultar el llibre d’Abstracts electrònic – que els estudiants poden fer constar com a publicació.