Jornades d'Investigadors Predoctorals

Comunicacions orals

Contacte

Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb la organització a la següent adreça:

JoDoc@udg.edu

IV Jornades d'investigadors predoctorals
13-16/07/2020

Aula M5-01

Facultat de Medicina (Campus Centre)

Organitzen:

Comunicacions orals

NORMES DE PRESENTACIÓ PER LA COMUNICACIÓ ORAL

Les presentacions orals s’agruparan en sessions temàtiques. Els estudiants de doctorat tindran un temps màxim de 10 minuts i es disposarà de 5 minuts d’espai per al debat al final de cada presentació. En el cas dels màsters tindran 5 minuts per la presentació i 3 minuts per les preguntes i debat. Es demana als ponents que s'ajustin estrictament al temps disponible per al bon desenvolupament de les jornades. El moderador o la moderadora seguirà estrictament els temps acordats.

Es requereix la utilització de power point o altres suports visuals. La llengua utilitzada durant la presentació oral pot ser el català, el castellà o l’anglès. No obstant això, és obligatori l’ús de la llengua anglesa en els materials visuals utilitzats.

Els autors hauran d’enviar la seva presentació al correu JoDoc@udg.edu abans del divendres dia 10 de juliol a les 12h del migdia (preferiblement en format .pps o .ppsx per evitar problemes de compatibilitat entre ordinadors). Per facilitar l’organització de les presentacions, us demanem que el nom de l’arxiu segueixi el format següent:

Sessió1_9.00_CognomNom (Substituir 1 i 9.00 per la sessió i horari que se us ha assignat).