Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Instituto de Ecología Acuática

Cristina Linares mostrejant
Seminari: Advances in the conservation of the overexploited Mediterranean red coral Corallium rubrum
La Facultat de Ciències de la UdG acull un seminari a càrrec de la Dra. Cristina Linares, investigadora del Departament de Biologia evolutiva, Ecologia i Ciències ambientals i del Institut Recerca de la Biodiversitat de la Universitat de Barcelona.

Lloc: Sala de Graus, Facultat de Ciències
Dia: 28/6/2019
26/06/2019
JornadasRecerca
Fish and Fisheries
Effective monitoring of freshwater fish
Freshwater ecosystems constitute only a small fraction of the planet's water resources, yet support much of its diversity, with freshwater fish accounting for more species than birds, mammals, amphibians or reptiles. Fresh waters are, however, particularly vulnerable to anthropogenic impacts, including habitat loss, climate and land use change, pollution and biological invasions.
29/05/2019
JornadasRecercaSocietatPublicacions
logo
Finançament a projectes de ciències marines i pel desenvolupament de tecnologia associada
el proper dia 15 de novembre a les 16h a la Sala d'Actes del P4 tindrà lloc una xerrada a càrrec del director de recerca del Schmidt Ocean Institute
13/11/2018
Xè ICMB a Puerto Madryn, Argentina
Participació al Xè ICMB celebrat a Puerto Madryn, Patagònia
Emma Cebrian i Jorge Santamaria han participat al "Xth International conference on marine bioinvasions" celebrat a Argentina del 16 al 18 d'octubre 2018.
18/10/2018
UniversidadJornadasCongresosRecerca
MERCES 2nd annual Meeting
European project MERCES celebrates 2nd Annual Meeting in Barcelona
GR MAR in MERCES 2nd Annual Meeting in Barcelona (23-25 May 2018). MERCES is an EU project focused on Restoring Marine Ecosystems Restoration where @GRMAR_UdG participates in the study of restoration of Mediterranean marine forests.
23/05/2018
JornadasRecerca
Attending the WCMB
GR MAR attended to the 4th WCMB in Montréal, Canada
Three oral comunications and one poster were presented at the 4th World Conference on Marine Biodiversity (WCMB) celebretaded in Montréal (13-16 May 2018). Effect of global warming on marine forests and herbivory as a regulator of macroalgae invasive species were treated.
23/05/2018
JornadasCongresosRecerca
Life
Dissabte s'inaugura, al Museu de la Mediterrània, l'exposició del projecte d'art contemporani vinculat al Life Pletera
Aquest dissabte 19 de maig, a les 19 h, s'inaugurarà al Museu de la Mediterrània (Espai Montgrí), l'exposició «Lloc, memòria i salicòrnies», una mostra de les intervencions artístiques desenvolupades en el marc del projecte Life Pletera (2014-2018).
16/05/2018
JornadasSocietatPromoció
cold fish
Seminar: Cold water marine fish in a changing environment: approaches and new insights on their biological performance
Alba Serrat Llinàs
Marine Resources and Biodiversity (GR MAR), Institute of Aquatic Ecology
Friday, 27th of April, 2018 at 12:30 h
Sala de Graus (Faculty of Science)
25/04/2018
foto tríptic
Cicle de conferències "La ciència prop nostre: mars i oceans"
El dia 22 de març comença la segona edició del cicle de conferències ‘La Ciència prop nostre’, organitzat per la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona i que tindrà lloc a la Casa de Cultura de Girona.
19/03/2018
UniversidadJornadasSocietat
Vídeo de conferències d’investigadors de l’IEA a la XIV Jornada CREAF SCB ICHN sobre Invasions biològiques
Dels investigadors de l’IEA Emma Cebrián (minut 1:15:50) i Emili García-Berthou (1:26:40) i la investigadora del DEPCA Núria Roura-Pascual, entre d’altres.

Més informació...
09/01/2018
JornadasRecercaSocietat
l'IEA: 30 anys fent recerca científica
L'Institut d'Ecologia Aquàtica de la Universitat de Girona celebra els seus 30 anys amb una jornada científica.
02/11/2017
training school
SMIRES Training School on the Biogeochemistry of Intermittent Streams
The COST Action SMIRES (Science and Management of Intermittent Rivers
and Ephemeral Streams) organizes its first Training School (TS):
“Biogeochemistry in intermittent streams: techniques and concepts”.
11/07/2017
Llibre d'Abstracts de les I Jornades d'Investigadors Predoctorals
Presentació del llibre d'abstracts de les Jornades, ja disponible en format electrònic
Improving outreach communication among IEA members
Some IEA members have spent two amazing days working on how to optimize social media usage. This is to better stay in touch with our followers and increase their number.
04/04/2017
UniversidadJornadasCalidad
Visita del professor William H. Clements de la CSU (Colorado State University)
El professor William H. Clements de la CSU realitzarà un seminari a la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona el proper 16 de març de 2017.
08/03/2017
workshop WKFICON
Investigadors europeus intercanvien coneixements sobre la salut dels peixos d’interès pesquer
El workshop, coordinat per la UdG amb l’organització de gestió marina més important d’Europa, ha posat de manifest que la salut de peixos com l’anxova, la sardina i el bacallà s’ha deteriorat en els últims anys. Això afecta negativament a la pesca i a la salut dels consumidors.
01/12/2016
Brief interview with Prof. Pierre LEGENDRE at University of Girona
Brief interview with Prof. Pierre LEGENDRE at his visit to University of Girona
02/07/2015
Pierre Legendre
El prestigiós ecòleg Pierre Legendre, a la Facultat de Ciències
Pierre Legendre (Université de Montréal) és un dels ecòlegs més influents i citats a nivell mundial (un dels 3215 investigadors de tots els camps inclòs a “Highly Cited Researchers 2014” (http://highlycited.com/). Pronunciarà una conferència a la Facultat de Ciències.
03/05/2015
Ramon Margalef (1919-2004): 10 anys recordant el mestre