Institut d'Ecologia Aquàtica

Recull de notícies

Qualitat

U.S. News & World Report
La Universitat de Girona és la quarta millor espanyola en recerca ambiental i ecològica
Segons U.S. News & World Report 2019, que es basa en indicadors bibliomètrics (publicacions i citacions) i la reputació.

15/03/2019
RecercaPromocióQualitat
premi Xavier Quintana
El Dr. Xavier Quintana rep el reconeixement de l’Estació Nàutica de l’Estartit per la seva trajectòria en la recuperació de les llacunes litorals de la Pletera
El passat dijous 29 de novembre de 2018 Estació Nàutica de l’Estartit va reconèixer el Dr. Xavier Quintana per la seva contribució al desenvolupament turístic de l’Estartit.
12/12/2018
RecercaQualitat
imatge
S'ha creat la Càtedra Oceans i Salut Humana
La Càtedra té el suport de l’Ajuntament de Roses, la UdG, la Confraria de Pescadors de Roses i el Gremi de Peixaters de Catalunya.
17/05/2018
UniversitatRecercaQualitat
EcoAqua
Primera reunió d’EcoAqua després de ser finançat de nou com a Grup de Recerca Consolidat
Aquest ajut de la Generalitat de Catalunya premia els millors grups de recerca.
EcoAqua
EcoAqua és Grup de Recerca Reconegut i Finançat de la Generalitat de Catalunya 2017-2019
EcoAqua torna a rebre finançament de la Generalitat de Catalunya com a “Grup de Recerca Reconegut i Finançat” 2017-2019. Felicitats per la bona feina!
Improving outreach communication among IEA members
Some IEA members have spent two amazing days working on how to optimize social media usage. This is to better stay in touch with our followers and increase their number.
04/04/2017
UniversitatJornadesQualitat
Grup de Recerca Reconegut i Finançat per la Generalitat de Catalunya 2014-2016
El Grup de Recerca en Ecologia Aquàtica (EcoAqua), corresponent a tot el PDI amb la recerca adscrita a l’Institut d’Ecologia Aquàtica, és un dels 14 Grups de Recerca Reconeguts i Finançats per la Generalitat de Catalunya 2014-2016 a la UdG