Institut d'Ecologia Aquàtica

Docència

Biodiversitat al SudEst Asiàtic
ISBC-SBE 2019 International Symposium
The Conservation and Sustainable use of Biodiversity and Ecosystems Symposium will take place from 12 to 14 of September 2019, in Siem Reap, Cambodia.
06/05/2019
CongressosRecercaDocència
Llibre d'Abstracts de les I Jornades d'Investigadors Predoctorals
Presentació del llibre d'abstracts de les Jornades, ja disponible en format electrònic
foto portada llibre
Tres professores de la Facultat de Ciències editen el llibre "Aquatic Biofilms: Ecology, Water Quality and Wastewater Treatment"
El llibre ha estat editat per la Dra. Anna M. Romaní, la Dra. Helena Guasch i la Dra. M. Dolors Balaguer.
Amb contribucions d'ecòlegs, enginyers i microbiòlegs, aquest llibre presenta els coneixements científics i tècnics més actualitzats i una comprensió clara dels biofilms aquàtics des de punts de vista diferents i complementaris.
28/09/2015
UniversitatRecercaDocènciaSocietat
depuradora
Forma’t com a professional en l’estudi, diagnosi i gestió de l’aigua i els sistemes aquàtics
La Ciència i la Tecnologia de l’Aigua centren un dels interessos més pregons de la Universitat de Girona, que és manifesta en la iniciativa Campus Euromediterrani en Turisme i Aigua. La formació de postgrau en aquest àmbit assegura als professionals que s’hi dediquen una qualificació adequada en un sector tan consolidat com estratègic.
01/09/2014
UniversitatDocència
masteraigua
Marilós Balaguer: “Ensenyem que l’aigua cal comprendre-la com una problemàtica global”
La necessitat de formar professionals que s’especialitzin en la resolució de problemes associats amb l’ús i la gestió de l’aigua ha impulsat la UdG, des de l’any 2006, a oferir un màster que proporciona les eines precises per a una diagnosi correcta en la gestió dels recursos hídrics.
17/06/2013
UniversitatDocènciaPromoció
masteraigua
Màster en Ciència i Tecnologia de l’Aigua (CTA)
Actualment és necessari formar a professionals i investigadors especialitzats en la resolució de problemes associats a l’ús i la gestió de l’aigua.
El Màster en Ciència i Tecnologia de l’Aigua proporciona les eines i els coneixements necessaris per donar solucions integrades a l’ús, gestió i conservació de les aigües continentals.
31/05/2013
UniversitatDocènciaPromoció