Institut d'Ecologia Aquàtica

recull noticies

Recull de notícies

03/03/2017
Curs d’especialització en habilitats comunicatives

El projecte UNICAM (Implementing quality of education & training of the young Universities in rural area of Cambodia) oferirà un curs d’especialització en habilitats comunicatives el mes d’Abril a la Universitat de Girona.

El projecte UNICAM co-finançat per la Unió Europea (European Commission; Education, Audiovisual and Culture Executive Agency) obra un període d’inscripcions fins el 13 de Març per poder participar en un curs d’especialització en habilitats comunicatives (‘Communication skills’) que tindrà lloc a la Facultat de Ciències (UdG) els dies 3 i 4 d’Abril. El curs s’impartirà en anglès i pretén abordar la comunicació des de una perspectiva integral, potenciar les habilitats comunicatives, així com conèixer els mètodes i l’ús dels mitjans de comunicació més eficients.

El curs s’adreça a qualsevol persona (professors, estudiants de doctorat i col·laboradors) que sigui membre de l’Institut d’Ecologia Aquàtica; però especialment es tindrà en compte l’interès del sol·licitant per les seves habilitats comunicatives. El nombre de places que s’ofereixen són limitades i preguem que, per tal d’apuntar-vos, ens envieu un correu electrònic adjuntant el vostra CV a la següent direcció: unicam@udg.edu

Per a més informació us podeu adreçar a la Dra. Helena Guasch de l’àrea d’ecologia.

Us hi esperem!