Historia de la Ciencia Jurídica

Més notícies

12/12/2011
Publicació de la tesi doctoral: “Ramon Martí d'Eixalà: un exponent de l’escola jurídica catalana del segle XIX” de Judit Valls"
“Ramon Martí d'Eixalà: un exponent de l’escola jurídica catalana del segle XIX”

"Ramon Martí d'Eixalà: un exponent de l’escola jurídica catalana del segle XIX”

CASTELLÀ

Publicación de la tesis doctoral de la Dra. Judit Valls, dirigida por el Dr. José María Collados: “Ramon Martí d'Eixalà: un exponent de l’escola jurídica catalana del segle XIX”, que se incluye en la colección “Textos i Estudis de Cultura Catalana” y es el número 168 de la mencionada colección de Publicacions de l'Abadia de Montserrat.

CATALÀ

Publicació de la tesi dorctoral de la Dra. Judit Valls, dirigida pel Dr. José María Pérez Collados “Ramon Martí d'Eixalà: un exponent de l’escola jurídica catalana del segle XIX”, s’inclou en la col·lecció “Textos i Estudis de Cultura Catalana” és el número 168 de l'esmentada col·lecció de Publicacions de l'Abadia de Montserrat.