Facultat de Medicina

Facultat de Medicina
Emili Grahit, 77
17003 Girona

Tel. 972 419 616 (Secretaria Acadèmica)

Tel. 972 418 770 (Consergeria)

Fax. 972 419 617

secacad.areasalut@udg.edu

logo facebook logo twitter

cartell anunci conferència
Cicle de conferencies “La Marató de TV3”. Conferències en col·laboració amb La Marató de TV3
Conferència: “Hepatitis C: l’eradicació és possible”. A càrrec de la Dra. Carmen López Núñez, metgessa del Servei de l’Aparell Digestiu. Hospital Universitari de Girona Dr. Josep Trueta. La conferència tindrà lloc el dia 28 de novembre 13.30h , a la Sala d’actes de l’Hospital Santa Caterina.
16/11/2017
retall del poster amb paraigues
Malalties tropicals importades i atenció al viatger. A càrrec de la Dra. Cristina Soler, metgessa del Servei de Medicina Interna i cap de la Unitat de Medicina Tropical i del Dr. Ramon Dalmau, cap de la Unitat de Salut Internacional, ambdós de l’Hospital Santa Caterina.
Les conferències tindran lloc el dia 21 de novembre de 18h a 20h Biblioteca Carles Rahola (Girona)
15/11/2017
fotografia aliments
Cicle de conferències "Ciència i Docència" de la Facultat de Medicina i de la Facultat d'Infermeria
La conferència tindrà lloc el proper dijous 16 de novembre de 2017 a les 13:15h, a la Sala d’actes i es titula “El negoci del menjar. Qui controla la nostra alimentació?”.A càrrec de la Sra. Esther Vivas periodista i autora de “El negocio de la comida”.
30/10/2017
retall del cartell de la conferència
Conferència en col·laboració amb La Marató de TV3
“Use of sequencing technologies to investigate the human microbiome: application in critical illness”, a càrrec de la Dra. Chaysavanh Manichanh, del Vall d’Hebron Institut de Recerca.
08/11/2017
embrio
Cicle de Conferències: "La tardor amb NEOMA"
Cicle de conferències de divulgació científica i de recerca. Organitzat pel Grup de Recerca
en Anatomia Clínica, Embriologia i Neurociència (NEOMA) de la Universitat de Girona (UdG).
Totes les conferències tindran lloc a l’Aula Magna de la Casa de Cultura a les 19h. Entrada lliure.
30/10/2017
foto facultats
Inauguració del curs acadèmic 2017-2018 de les Facultats d'Infermeria i de Medicina
La Sra. Assumpció González Mestre, Cap del Programa Pacient Expert Catalunya, Programa de prevenció i atenció a la cronicitat de la Direcció General de Planificació en Salut del Departament de Salut va inaugurar el curs de les facultats d'Infermeria i de Medicina.
27/10/2017