Facultat de Ciències

Màsters interuniversitaris

Màster Interuniversitari en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades

Notícies

Vídeo de conferències d’investigadors de l’IEA a la XIV Jornada CREAF SCB ICHN sobre Invasions biològiques
Dels investigadors de l’IEA Emma Cebrián (minut 1:15:50) i Emili García-Berthou (1:26:40) i la investigadora del DEPCA Núria Roura-Pascual, entre d’altres.

Més informació...
09/01/2018
JornadesRecercaSocietat
Portada del llibre Brown Trout: Biology, Ecology and Management
Dra. Núria Sanz co-editora, amb el Dr. Javier Lobón-Cervià (MNCN-CSIC), del llibre “Brown Trout: Biology, Ecology and Management”
És una guia completa per conèixer l’estat de l’art en la recerca de la història, la biologia, la genètica i l’ecologia de la truita comuna, amb especial èmfasi en els reptes ambientals associats a aquesta espècie, tant pel que fa a les dificultats de conservació de les poblacions autòctones com al problema que suposen les poblacions introduïdes.
27/11/2017
UniversitatRecercaPublicacions
Morphology of stem and outer bark of Quercus suber and Quercus ilex. Stem cross-section of (A)  Q. suber and (E) Q. ilex. Detailed cross-sectional SEM micrographs of (B-D) Q. suber and (F-G) Q. ilex outer bark.
Laboratori del Suro reveals expression of key genes for cork formation
The transcriptome comparison of two oak species reveals possible candidates accounting for the exceptionally thick and pure cork oak phellem, such as those involved in secondary metabolism and phellogen activity.
22/11/2017
UniversitatRecerca