Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

Totes les notícies

Mou-te a la feina
Torna MOU-TE A LA FEINA: Et sentiràs millor!
Des del pla de formació del PAS , s'han creat 2 grups nous i exclusius pel PAS en el Campus de Barri Vell i de Montilivi de la Universitat de Girona. No t'ho perdis, et farà sentir millor!
16/11/2017
tonificació
PROMOCIÓ 5+2! Hipopressius + Fitness-tonificació, activitats dirigides
Et regalem 2 sessions i t'ho posem fàcil perquè facis hipopressius i Fitness-tonificació en el Campus de Montilivi! Una fórmula interessant i econòmica per mantenir-te ben en forma. Els estudiants poden aconseguir PUNTS per 1 ECTS!
14/11/2017
màster natació
VOLUNTARIAT: Trofeu Màster Swimfaster (7 punts per ECTS)
Ajuda a l'organització de la competició de natació de Màsters. Els voluntaris rebran berenar i un obsequi.
7 PUNTS per l'obtenció d'1ECTS (=40 punts).
14/11/2017
arbitratge bàsquet
NOVETAT: Curs intensiu, per NADAL, d'iniciació a l'arbitratge del bàsquet (1+1+1 ECTS)
Amb aquesta assignatura els alumnes podran arbitrar partits remunerats organitzats per la Representació Territorial de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ).Curs intensiu per les vacances de nadal de 2017.
10/11/2017
esquiada
Esquiada d'un dia a Masella
Esquia amb la UdG els divendres 2 i 23 de febrer i/o 16 de març de 2018 al millor preu! Assegurança inclosa. T'ho passaràs bé, segur! OBERTES A TOTHOM.
09/11/2017
premiats
Els millors esportistes universitaris de Catalunya 2017 de la UdG
Anna Jódar de bàsquet, Àfrica Félez en rugbi i Sergi Grabalosa de futbol són els estudiants UdG reconeguts com a millors esportistes universitaris de Catalunya dels CCU 2017.
08/11/2017
Toulouse
Visita dels estudiants de la Universitat de Toulouse
Jornada esportiva d'intercanvi amb la Universitat de Toulouse, amb un dia carregat d'activitats variades on tots els participants van gaudir moltíssim.
31/10/2017
Travessia voluntariat
VOLUNTARIAT: Travessia Silvestre a Llançà (6 PUNTS)
Es necessiten voluntaris per ajudar a l'organtizació de la travessia: fent altres tasques de control, controlar algunes activitats que es realitzen paral.lelament, inscripcions de la jornada, entre altres funcions... Es valora en 6 PUNTS per reconeixement d'1ECTS (=40 punts).
25/10/2017
stnarcis
Resultats de la Copa Sant Narcís 2017
La primera competició esportiva del curs a la Universitat de Girona és la Copa Sant Narcís, en aquesta notícia podràs consultar qui han estat els campions i sots-campions de les diferents modalitats!
19/10/2017
Hipopressius estiu
HIPOPRESSIUS, els has provat de fer? Et beneficien...
Cuida't fent hipopressius aquest curs. Et sentiràs millor!
T'ho deixem provar gratuïtament!
16/10/2017
pilates
Pilates i hipopressius al Barri Vell
Durant el primer trimestre es portaran a terme les activitats dirigides de Pilates i hipopressius al campus de Barri Vell. Dirigirà les sessions Àlex Gil, Graduat en CAFE per la Universitat de Girona.
06/10/2017
conveni
Conveni de col·laboració entre la UdG i la RT de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol
A partir d'aquest curs els estudiants de la Universitat de Girona es podran formar en reglamentació esportiva i arbitratge de bàsquet fruit d'aquest acord.
21/09/2017
jiu jutsu
Introducció al Jiu jitsu Brasiler aplicat a la intervenció educativa i terapèutica. (1 ECTS)
Pretén facilitar i dotar d'estratègies i eines precises de contenció emocional i física als estudiants i futurs professionals treballadors del món social en l'atenció directa, siguin educadors socials, psicòlegs, treballadors socials o personal sanitari.
21/09/2017
voluntaris Girona FC
VOLUNTARIAT: Fes-te voluntari del Girona FC
Formar part del voluntariat del Girona FC, et permet obtenir 40 punts que pots canviar per 1ECTS
13/09/2017
voleibol
Practica voleibol (mixt) a la UdG
Vols entrenar un dia a la setmana a voleibol pista i/o platja, per passar-t'ho bé, fer esport i fer nous companys? Ara ho pots fer amb el Servei d'Esports! També pots aconseguir ECTS acumulant 4 punts per sessió.
12/09/2017
gifc
Girona FC: Afectacions pels usuaris els dies de partit
Pels partits del Girona FC a l'Estadi de Montilivi caldrà seguir mesures especials pels accessos a la zona i aparcaments. Aquestes mesures afecten també als usuaris del Servei d'Esports.
08/08/2017
udg
Les seleccions de bàsquet 3x3 de la UdG als EUSA d'Split
La selecció femenina i masculina de bàsquet 3x3 ha viscut una gran experiència al torneig europeu celebrat a Split (Croàcia).
29/07/2017

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última