Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

Totes les notícies

tono
Gaudeix de la promoció gratuïta de les activitats dirigides del SERVEI D'ESPORTS
Durant tota la setmana del 25 al 29 de setembre, t'oferirem gratuïtament un munt d'activitats perquè les provis i t'engresquis a fer activitat física amb el Servei d'Esports. T'ho posem fàcil perquè facis esport i salut! T'hi esperem!
25/09/2017
capo
Dijous 28 de setembre a les 17.30h sessió gratuita de Capoeira
El proper dijous a les 17.30h vine a provar de franc la Capoeira al Gimnàs M8 del Campus Montilivi UdG!
Està dins les activitats gratuïtes d'aquestes dues setmanes.
25/09/2017
conveni
Conveni de col·laboració entre la UdG i la RT de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol
A partir d'aquest curs els estudiants de la Universitat de Girona es podran formar en reglamentació esportiva i arbitratge de bàsquet fruit d'aquest acord.
jiu jutsu
Introducció al Jiu jitsu Brasiler aplicat a la intervenció educativa i terapèutica. (1 ECTS)
Pretén facilitar i dotar d'estratègies i eines precises de contenció emocional i física als estudiants i futurs professionals treballadors del món social en l'atenció directa, siguin educadors socials, psicòlegs, treballadors socials o personal sanitari.
pilates
Pilates i hipopressius al Barri Vell
Durant el primer trimestre es portaran a terme les activitats dirigides de Pilates i hipopressius al campus de Barri Vell. Dirigirà les sessions Àlex Gil, Graduat en CAFE per la Universitat de Girona.
acroioga
NOVETAT: Taller de promoció de l'ACROIOGA
Vine a provar de fer les acrobàcies mentre practiques ioga i tècniques de massatge terapèutic o massatge tailandès amb els professionals Maria Peiroló i Dan Rodríguez
kundalini
Prova gratuïtament la "Introducció al ioga kundalini"
El dimarts 26 de setembre et deixem provar l'activitat que durem a terme aquest quadrimestre, oberta a tothom, perquè coneguis aquesta especialitat del ioga amb la instructora Cristina Planellas.
18/09/2017
marxa nòrdica
Vols provar la Marxa nòrdica?
Fem dues promocions perquè provis aquesta activitat esportiva que s'està posant de moda i té un munt de beneficis per la teva salut!
14/09/2017
voluntaris Girona FC
VOLUNTARIAT: Fes-te voluntari del Girona FC
Formar part del voluntariat del Girona FC, et permet obtenir 40 punts que pots canviar per 1ECTS
13/09/2017
voleibol
Practica voleibol (mixt) a la UdG
Vols entrenar un dia a la setmana a voleibol pista i/o platja, per passar-t'ho bé, fer esport i fer nous companys? Ara ho pots fer amb el Servei d'Esports! També pots aconseguir ECTS acumulant 4 punts per sessió.
12/09/2017
equips
Entrenaments seleccions esports d'equip de la UdG
Si vols formar part de les seleccions d'esports d'equip de la UdG, vine a fer una prova.
No cal fer inscripció prèvia, només cal presentar-se a l'entrenament
08/09/2017
arbitratge bàsquet
Curs intensiu d'iniciació a l'arbitratge del bàsquet (1+1 ECTS)
Amb aquesta assignatura els alumnes podran arbitrar partits remunerats organitzats per la Representació Territorial de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ).Curs intensiu 1a setmana octubre 2017.
05/09/2017
gifc
Girona FC: Afectacions pels usuaris els dies de partit
Pels partits del Girona FC a l'Estadi de Montilivi caldrà seguir mesures especials pels accessos a la zona i aparcaments. Aquestes mesures afecten també als usuaris del Servei d'Esports.
08/08/2017
udg
Les seleccions de bàsquet 3x3 de la UdG als EUSA d'Split
La selecció femenina i masculina de bàsquet 3x3 ha viscut una gran experiència al torneig europeu celebrat a Split (Croàcia).
29/07/2017
socis
La validesa del carnet de soci/a és fins el 31 d'agost
Recorda que la validesa del teu carnet de soci/a del curs 2016-2017 és fins al 31 d'agost. Des de fa unes setmanes ja pots fer-te soci/a pel proper curs 17-18!
16/07/2017
egames
La UdG torna a participar als e-sports dels CCU'17
Dintre la modalitat de League of Legends, l'equip de la UdG va quedar en 3a posició, després de caure derrotat en les semifinals contra la UPC, que es va proclamar campiona del torneig.
11/05/2017
ceu17
La selecció masculina de futbol 11 sots-campiona al CEU17!
Per primera vegada la UdG es proclama sots-campiona d'Espanya de futbol 11 al CEU'17 organitzat a Madrid, i tornen a Girona amb una plata molt especial, dedicada a en "Búfalo".
22/04/2017

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última