Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

equips de la udg
La UdG als Campionats de Catalunya Universitaris
Del 15 al 30 de novembre 12 equips de la UdG han participat en la primera jornada dels Campionats de Catalunya Universitaris d'esports d'equip, que s'han fet a la Mar Bella a Barcelona
Amb la màxima representació i un total de sis equips masculins i sis femenins.
30/11/2016
La UdG amb La Marató
La Universitat de Girona recapta 3.000 euros per La Marató de TV3
La UdG ha organitzat diferents accions per recollir fons per a la investigació i ha repartit guardioles als campus. En total, s’han recaptat 2.969,50 euros però aquesta xifra encara pot augmentar gràcies a la venda de samarretes per a l’activitat física que es poden adquirir al Servei d’Esports.
14/12/2015
UniversitatRecercaSocietat
Marató 2013
La UdG batega per La Marató
La Universitat de Girona recaptarà fons a la Rambla de Girona, al Parc Comercial Mas Gri i a l’Espai Gironès. A més, col·laborarà amb iniciatives d’altres institucions com una cursa a Girona i activitats esportives a Salt.
10/12/2014
UniversitatRecercaSocietat
entorn sense fum
La Universitat de Girona s’adhereix a la campanya “Entorn sense fum”
Les instal·lacions esportives universitàries participen en el missatge que l’Ajuntament i l’Agència de Salut Pública adrecen als ciutadans per aconseguir un entorn més saludable.
02/12/2013
UniversitatSocietat
fut 7
Final de futbol 7 femení dels Campionats de Catalunya Universitaris
Aquest dijous 7 de febrer l'equip de futbol 7 femení juga la fase final a Lleida
05/02/2013
natació
Campionats de Catalunya Universitaris d'esports individuals
Si estàs interessat en representar a la UdG als Campionats de Catalunya Universitaris d'esports individuals, posa't en contacte amb nosaltres.
sortida cros
Campionat de la UdG de curses de muntanya
Per participar al Campionat de la UdG Universitari de curses de muntanya, ho podeu fer a la cursa de l'OPEN trail tradeinn Les Planes , a les Planes d'Hostoles el proper diumenge 17 de febrer.
sortida btt
Campionat de Catalunya Universitari de BTT
Per participar al Campionat de Catalunya Universitari de BTT, que també serà Campionat de la UdG, ho podeu fer a la cursa de l'OPEN BTT BMW Gran premi BIKEINN, a les Planes d'Hostoles el proper diumenge 17 de febrer.
Facebookgrups
Creem GRUPS de FACEBOOK com a espai de trobada.
Des del Servei d'Esports hem decidit crear Grups de Facebook de diferents temàtiques, per tal que siguin un punt de trobada per a gent amb mateixos interessos esportius.
29/11/2012
rugbi
Amistós de rugbi UdG - UVic
Els Aligots i les Àligues de rugbi de la UdG inauguren la temporada amb un partit amistós
30/10/2012
fs
Partit de Futbol sala amistós UdG contra ACE Riudellots
Primer partit amistós de la selecció de futbol sala de la universitat de Girona, jugat contra l'ACE Riudellots.
26/10/2012
Foto de Pau Castellvell al centre del podi
Pau Castellvell campió de Catalunya Universitari de triatló
El triatleta de la UdG Pau Castellvell ha quedat campió de Catalunya Universitari de triatló a la XlV Triatló Ciutat de Manresa
12/06/2012
El rugbi masculí de la UdG guanya per un contundent 69 a 5 a la UVic
Els Aligots de la UdG guanyen el seu partit de lliga regular de rugbi 15 masculí contra la UVic per 69 a 5.
28/03/2012
judo
Campionat de Catalunya Universitari de Judo
La UdG guanya una medalla de plata i una de bronze en el Campionats de Catalunya Universitaris de judo aquest dissabte 17 de març a Barcelona
20/03/2012
Pitch and Putt medalla
Medalla d'Or i Bronze a Pitch and Putt dels CCU
En Jordi Manich i David Batlle obtenen molt bons resultats al Pitch and Putt dels CCU.
09/03/2012
Plata per les noies de futbol 7
Medalla de plata per les noies de Futbol 7 als CCU
Les noies de Futbol 7 Femení de la UdG aconsegueixen medalla de plata als CCU 2o11/2o12
09/03/2012
t arc
Aleix Morillas, plata al Campionat d'Espanya Universitari de tir amb arc
Aquest dissabte 3 de març s'ha fet el campionat a València amb la participació d'Aleix Morillas
03/03/2012
hq
Campions de Catalunya Universitaris d'hoquei patins
L'equip de la UdG guanya el Campionat de Catalunya Universitaris contra la UAB
29/02/2012
bq
El bàsquet masculí campió de Catalunya Universitari
La UdG després de fer un gran partit guanya a la UB per un ajustat 79 a 77
29/02/2012
Medalles pels esportistes UdG
Medalles per les noies de Karate als CCU
Aquest passat dissabte 25 de febrer es van celebrar els CCU de Karate a Barcelona guanyant tres medalles.
27/02/2012
Medalles BTT
Medalles pels esportistes UdG als CCU de BTT
Els esportistes representats de la UdG als CCU de BTT guanyen dos medalles d'or i una de bronze.
27/02/2012
UdG als CCU
Seleccions de la UdG a les finals dels CCU
Les seleccions esportives de Futbol, Bàsquet i Hoquei masculí el dimecres 29 juguen les finals dels CCU a Blanes.
24/02/2012
Medalles pels esportistes UdG
Medalles pels esportistes de la UdG als ECU
Els esportistes de les seleccions de natació i tenis taula aconsegueixen 13 medalles als ECU.
20/02/2012
Universitat
El bàsquet masculí a la final dels Camp. de Catalunya Univ.
L'equip de bàsquet de la UdG guanya la semifinal per 80 a 70 a la vigent Campiona d'Espanya universitaria UPC
15/02/2012
futbol
El futbol masculí a la final dels Camp. de Catalunya Univ.
L'equip de futbol de la UdG es torna a plantar a la final del Campionat de Catalunya Universitari de futbol.
15/02/2012
btt
Campionat de la UdG i de Catalunya Universitari de BTT
de forma conjunta dins l'Open BMW de BTT del diumenge 26 de febrer, a les Planes d'Hostoles