Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

Societat

La UdG amb La Marató
La Universitat de Girona recapta 3.000 euros per La Marató de TV3
La UdG ha organitzat diferents accions per recollir fons per a la investigació i ha repartit guardioles als campus. En total, s’han recaptat 2.969,50 euros però aquesta xifra encara pot augmentar gràcies a la venda de samarretes per a l’activitat física que es poden adquirir al Servei d’Esports.
14/12/2015
UniversitatRecercaSocietat
Marató 2013
La UdG batega per La Marató
La Universitat de Girona recaptarà fons a la Rambla de Girona, al Parc Comercial Mas Gri i a l’Espai Gironès. A més, col·laborarà amb iniciatives d’altres institucions com una cursa a Girona i activitats esportives a Salt.
10/12/2014
UniversitatRecercaSocietat
entorn sense fum
La Universitat de Girona s’adhereix a la campanya “Entorn sense fum”
Les instal·lacions esportives universitàries participen en el missatge que l’Ajuntament i l’Agència de Salut Pública adrecen als ciutadans per aconseguir un entorn més saludable.
02/12/2013
UniversitatSocietat