Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Deportes en la UdG

Recull de notícies

Servei d'Esports

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

31/10/2017
Visita dels estudiants de la Universitat de Toulouse
Toulouse

Jornada esportiva d'intercanvi amb la Universitat de Toulouse, amb un dia carregat d'activitats variades on tots els participants van gaudir moltíssim.

Un grup de 86 estudiants de la Universitat de Toulouse acompanyats de 10 professors ens van visitar el dilluns 30 d'octubre, per participar en una jornada esportiva amb activitats durant tot el dia.

La diada va començar amb una visita al Santuari dels Àngels on la Vicerectora d'Estudiants de la UdG, la Dra. Silvia Font, hi va ser present per rebre l'expedició francesa. Seguidament un grup d'estudiants de Toulouse acompanyats d'estudiants de la UdG van baixar corrents cap a Girona, finalitzant la ruta al Servei d'Esports.

Paral·lelament es van disputar partits de les seleccions masculines i femenines de vòlei, bàsquet i també rugbi.

També vam organitzar atletisme fent el rècord de l'hora a la pista del GEiEG de Palau, i finalitzar la tarda amb un partit de futbol femení entre les seleccions de la UdG i Toulouse i una classe de salsa.

Vam acomiadar la diada amb l'entrega d'obsequis a la pista de bàsquet de les instal·lacions esportives de la Universitat, després d'un intens i magnífic dia.

Podreu veure un àlbum d'imatges destacades de la jornada en aquest enllaç facebook , i properament vídeos de la diada al nostra Canal Youtube.