Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Deportes en la UdG

Recull de notícies

Servei d'Esports

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

21/09/2017
Conveni de col·laboració entre la UdG i la RT de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol
conveni

A partir d'aquest curs els estudiants de la Universitat de Girona es podran formar en reglamentació esportiva i arbitratge de bàsquet fruit d'aquest acord.

a Federació Catalana de Basquetbol aportarà professors de regles del joc per la realització d'un curs de 80 hores.

La Universitat de Girona (UdG) oferirà un curs d'iniciació a l'arbitratge de bàsquet gràcies a una col·laboració amb la Representació Territorial de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ). L'objectiu del conveni, signat aquest dimarts 19 de setembre per les dues entitats, és promoure les activitats esportives i de competició i, en concret, la formació en reglamentació esportiva i arbitratge.

L'FCBQ aportarà els professors de regles del joc per impartir aquest curs adreçat a tots els estudiants de la UdG, que el podran incorporar al seu currículum com a assignatura de lliure elecció (3 ECTS). Es realitzarà dins el curs acadèmic, fent un intensiu pràctic i teòric durant el mes d'octubre. Al llarg del curs, els estudiants faran vint pràctiques tutoritzades i remunerades a partits de lliga de les competicions d'equips joves.

La Universitat de Girona té, entre d'altres objectius, participar en el progrés i desenvolupament de la societat i en la millora del sistema educatiu, promoure activitats d'extensió universitària i l'intercanvi de coneixements i informacions amb altres institucions. És per això que, per mitjà del Servei d'Esports, col·labora en el foment de les activitats esportives i de competició com aquesta.