Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

29/07/2017
Les seleccions de bàsquet 3x3 de la UdG als EUSA d'Split
udg

La selecció femenina i masculina de bàsquet 3x3 ha viscut una gran experiència al torneig europeu celebrat a Split (Croàcia).

Del 25 al 28 de juliol una expedició de la Universitat de Girona es va traslladar a Croàcia per disputar els EUSA Games de bàsquet 3x3.

La selecció masculina va aconseguir arribar a quarts de final, però al perdre davant la selecció amfitriona, s'han quedat a les portes de la semi-final. En Marc Sesé, s'ha proclamat el màxim anotador del campionat!

Pel que fa a la selecció femenina no van poder arribar a la fase final, i cal a més destacar la classificació d'Anna Jòdar a la final del concurs de triples.

Recordem que aquest 2017, la Universitat de Girona, s'ha proclamat campiona de Catalunya del 3x3 en la modalitat femenina i masculina.

Amb la consecució d'aquest títol tots dos equips han tingut l'oportunitat de participar al Campionat Europeu Universitari (EUSA), a Split - Croàcia, aquests dies.

Al nostre Twitter [@ UdGEsports] Twitter trobareu el detall de resultats, amb vídeos i imatges de com ha estat l'experiència.