Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

22/06/2017
El conveni amb el GEiEG canvia al juliol i agost
geieg

Et recordem que durant els mesos de juliol i agost, l’entrada a les instal·lacions del GEiEG costarà 6.5€, un 50% de la tarifa habitual!

Els SOCIS del Servei d'Esports de la Universitat de Girona que utilitzeu el carnet per accedir a les piscines del GEiEG cal tenir en compte que des de l'1 de juliol i fins el 31 d'agost L'ENTRADA NO SERÀ GRATUÏTA, tindrà un preu de 6,50€, segons marca el conveni pdf .

Recordem que dit conveni inclou la utilització de les instal·lacions* del GEiEG per tots els membres en actiu (estudiants, PAS i PDI) de la comunitat universitària que presentin sempre el carnet del Servei d’Esports i el de la UdG conjuntament.

Per altra banda, has de saber que amb el teu carnet de soci/a, pots accedir també a les Piscines Municipals de Girona, a uns preus especials de:

Palau (piscina climatitzada) - 2'75€ entrada creu

• Dilluns – Divendres : 8 a 22 h.
  • Dissabtes : 9 a 20 h.
  • Diumenges i Festius : 9 a14 h.
Santa Eugènia – Can Gibert del Pla (piscina climatitzada)- 3,65€ entrada creu
  • Dilluns – Divendres : 8 a 22 h.
  • Dissabtes : 9 a 20 h.
  • Diumenges i Festius : 9 a14 h.
La Devesa (piscina d’estiu) - 3,42€ entrada creu
  • Dilluns – Divendres : 10 a 20 h.
  • Dissabtes, Diumenges i Festius : 10 a 19 h.

Aprofita el teu carnet, i gaudeix de l'estiu a les piscines de Girona!