Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

01/06/2017
Els Sporting Matozoides guanyen la Copa Primavera
CPRIM

Després d'una lligueta amb més de 15 equips participants, els Sporting Matozoides guanyen la final de la Copa Primavera de futbol als Can Pixa Team, a la tanda de penals.

El passat dimecres 31 de maig es va disputar la final de futbol de la Copa Primavera 2017 de la Universitat de Girona amb més de 15 equips participants.

La final l'han guanyat els Sporting Matozoides al superar als Can Pixa Team, després d'arribar a la final del partit amb un resultat de 3 a 3, que va obligar a resoldre'l amb penals.

Enhorabona als dos equips finalistes, i gràcies a tots els estudiants que hi han participat!

Aquesta ha estat la darrera competició del curs 2016-2017, ara iniciem les COMPETICIONS D'ESTIU link UdG obertes a tothom!

A partir del novembre, tornarem amb la copa Sant Narcís que obrirà les competicions internes de la UdG link UdG del curs 2017-2018!