Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Deportes en la UdG

Recull de notícies

Servei d'Esports

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

11/05/2017
La UdG torna a participar als e-sports dels CCU'17
egames

Dintre la modalitat de League of Legends, l'equip de la UdG va quedar en 3a posició, després de caure derrotat en les semifinals contra la UPC, que es va proclamar campiona del torneig.

El passat cap de setmana del 5,6 i 7 de maig es va celebrar el segon Campionat de Catalunya Universitari dels e-sports. Hi participaven 12 universitats catalanes en 4 modalitats de joc diferents; League of Legends, Hearthstone, Overwatch i FIFA.

Dins de la modalitat de League of Legends, l'equip d'estudiants de la UdG va quedar en 3a posició, després de caure derrotat en les semifinals contra la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que es va proclamar campiona del torneig i aconseguint la victòria per la 3a plaça contra la Universitat Abat Oliva (UAO).

El torneig es va celebrar a l'Elite Gaming Center Barcelona que comptava amb totes les instal·lacions necessàries perquè els jugadors es poguéssin sentir com autèntics professionals.

Els integrants de l'equip de la Universitat de Girona van esser: Karim Carroum, Ernest Fàbrega, Rafael Fernández, Albert Mombiedro, Eduard Martin i Nil Pujolràs.