Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

27/03/2017
Bronze i plata als CCU 2017 d'escacs
escac

Sergi Vinardell va aconseguir la tercera posició al Campionat de Catalunya Universitari d'escacs. Per equips, la Universitat de Girona va obtenir la segona posició, per darrera de la UPF.

El dissabte 25 de març es va organitzar el Campionat de Catalunya Universitari d'escacs a la Universitat de Vic.

Els estudiants representants de la Universitat de Girona, van obtenir uns magnífics resultats, segons per equips, i la medalla de bronze amb l'estudiant Sergi Vinardell.

Un cop finalitzades les finals d'esports d'equips, queden les celebracions dels campionats d'esports individuals, i paral·lelament els Campionats Universitaris d'Espanya.

Si voleu seguir els moments més destacats de l'esport universitari i el paper de la Universitat de Girona als diferents campionats, ho podeu fer a través del nostre Twitter: @UdGEsports.