Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

12/01/2017
Suma't a la comunitat UNIHELATHY de la UdG
unih

L' "Unihealty Challenge" està inclós als Campionats de Catalunya Universitaris'17. Només cal que et descarreguis l'app de WeFitter, accedeixis amb el codi [unihealthy], i comencis a moure't!

Atenció a tota la comunitat UdG, esportista i saludable, us presentem el "Unihealty Challenge", inclós als Campionats de Catalunya Universitaris 2017!

Uneix-te al repte Unihealthy Challenge amb WeFitter i comença a sumar kilòmetres per a la UdG! Fés click al link link UdG i accedeix al grup amb el password " unihealthy "

L'objectiu d'aquest repte és aconseguir una comunitat educativa amb hàbits de vida saludables. Per això, et proposem donar el màxim de voltes possibles a la Terra entre totes les universitats.

Tot suma! Pots sortir a córrer, fer una excursió en bicicleta, sortir a passejar el teu gos, anar a la facultat caminant; tu tries com, quan i on hi participes!