Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

24/01/2017
Vols fer una assignatura diferent a la UdG? (1 o 2 ECTS)
autosuficiència

Temps de fer esport mentre estudies! ECTS transversals pel teu currículum acadèmic mentre fas esport, salut i coneixes nova gent de la universitat. T'agradarà aquest nou repte!

Fer esport és un repte que ens hem d'exigir per tenir millor salut física, mental i emocional. Des del Servei d'Esports posem a l'abast de l'estudiant moltes assignatures diferents per tal de que l'estudiant trobi l'esport o l'activitat física que s'adequï millor a la seva personalitat, als seus horaris i el repte de tenir noves experiències a nivell de relacions i de vivències. A més, s'aconsegueix 1 ECTS o 2 ECTS (1+1), aprenent uns continguts teòrics i pràctics d'un nou esport assolint experiències irrepetibles.

T'animem a que ho provis, aquesta és l'oportunitat de fer esport mentre estudies!

Introducció a les raquetes de neu, pàdel, tennis, aiguagim, Mètode pilates, submarinisme, senderisme, caiac de mar, tècniques de relaxament, ball llatí, defensa personal Krav Magá, Taekwondo, Cósneix-te...

ASSIGNATURES CURS 2016-17