Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

14/12/2015
La Universitat de Girona recapta 3.000 euros per La Marató de TV3
La UdG amb La Marató

La UdG ha organitzat diferents accions per recollir fons per a la investigació i ha repartit guardioles als campus. En total, s’han recaptat 2.969,50 euros però aquesta xifra encara pot augmentar gràcies a la venda de samarretes per a l’activitat física que es poden adquirir al Servei d’Esports.

La Universitat de Girona contribueix, des del 2009, amb La Marató de TV3 recaptant fons per a la recerca, aquesta vegada sobre la diabetis i la obesitat. La institució contribuirà aquest any amb la suma de 2.969,50 euros recollits a través de diferents activitats (adreçades a la ciutadania) i dels Campus Solidaris (adreçats a la comunitat universitària). Les facultats d’Infermeria i Medicina, el Servei d’Esports, el Pla UdG Saludable i l’Associació d'Estudiants de Ciències de la Salut (AECS) han estat els agents de la UdG que, coordinats pel professor Lluís Ramió i Torrentà, han col·laborat en la organització d’accions per a aquesta causa solidària.

Els alumnes dels graus de Medicina i Infermeria han estat, un cop més, la cara visible de la Universitat de Girona. Desenes d’estudiants han fet, al llarg de la setmana, deteccions de glicèmia a centres de salut gironins, des d’atenció primària fins a hospitals, per recaptar donatius. Aquestes proves ràpides de glucosa en sang també es van fer el dia de La Marató en diversos punts de la ciutat de Girona (plaça Salvador Espriu, plaça Miquel Santaló i polígon Mas Xirgu), a més de la plaça Catalunya en motiu de la cursa de l’Ajuntament de Girona i del Club d’Atletisme de Girona. La UdG també va ser a Salt, on van tenir lloc diferents activitats físiques (marxa nòrdica, zumba, caminades, ball...).

El repartiment de guardioles pels diferents edificis de la Universitat és una acció anomenada Campus Solidaris que, aquest any, ha presentat novetats amb l’objectiu d’augmentar la recaptació. D’una banda, s’han repartit gairebé el doble de guardioles en relació als anys anteriors. I, de l’altra, estudiants de les facultats de Ciències, Infermeria i Medicina han passejat pels campus de la UdG per recollir donatius de la comunitat universitària.

Encara es pot col·laborar
El Servei d’Esports continuarà recaptant fons per La Marató de TV3 amb la venda d’unes samarretes dissenyades especialment per a l’activitat física (fotografia). Teniu temps fins després de les vacances de Nadal.