Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Deportes en la UdG

Recull de notícies

Servei d'Esports

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Totes les notícies

nens platja
VOLUNTARIAT: jornada esportiva a la Platja. (8+8 PUNTS)
Ajudar als mestres d'educació física de l'Alt Maresme a dinamitzar i controlar les activitats esportives proposades als infants a les platges de Pineda i/o de Blanes.
jiu jutsu
Introducció al Jiu jitsu Brasiler aplicat a la intervenció educativa i terapèutica. (1 ECTS)
Pretén facilitar i dotar d'estratègies i eines precises de contenció emocional i física als estudiants i futurs professionals treballadors del món social en l'atenció directa, siguin educadors socials, psicòlegs, treballadors socials o personal sanitari.
nens tordera
VOLUNTARIAT: diada de l'esport escolar a Tordera (10 i 14 PUNTS)
Ajudar als mestres d'educació física a la dinamització i control de les activitats esportives que s'organitzen per als nens i nenes de primària i de secundària de Tordera.
acroyoga
PROMOCIONS gratuïtes: biodansa, ioga beat, acroyoga i capoeira
Durant la setmana del 29 de gener al 2 de febrer tens la oportunitat de conèixer NOVES activitats dirigides que el Servei d'Esports et posa al teu abast per aquest segon trimestre. T'hi esperem!
Hipopressius estiu
HIPOPRESSIUS, els has provat de fer? Et beneficien...
Cuida't fent hipopressius aquest curs. Et sentiràs millor!
T'ho deixem provar gratuïtament!
Acroyoga
NOVETAT: Introducció a l'acroyoga en anglès o català (1 ECTS)
No et perdis aquesta oportunitat d'aprendre el ioga d'acrobàcies. S'hi suma l'autoconeixement i la confiança amb els companys que t'ajudaran a executar els exercicis. També pots triar l'horari en anglès per millorar en aquesta llengua.
ball folk
NOVETAT: Ball Folk, dansa tradicional i de carrer (1 ECTS)
Balles? Ja has descobert què és el ball de plaça? T’encantaria poder ballar en les festes tradicionals i de carrer però no t’hi atreveixes? Vols conèixer més a fons la teva pròpia cultura però des d’un altre aspecte?
16/01/2018
vinyasa flow
NOVETAT: Ioga VINYASA flow en anglès.
La professora Betty Vera donarà les sessions en anglès mentre es practica el ioga vinyasa que és un moviment universal que aporta pau, alegria i harmonia a les persones. La pràctica crea la pau a la ment i la força del cos. 4 PUNTS/sessió (40 punts= 1 ECTS).
15/01/2018
BTT extrem
VOLUNTARIAT: Empordà BTT Extrem
Ajudar a l'organització, Club Ciclista Baix Ter, amb la logística del cronometratge i avituallaments. La competició es realitza en dos dies, els voluntaris poden inscriure's a 1 o als 2 dies. 10+8 Punts per 1 ECTS.
12/01/2018
Biodansa
BARRI VELL, 2n trimestre: pilates, hipopressius i biodansa
Ja tenim programades les activitats dirigides pel 2n trimestre. Començarem amb pilates i hipopressius al gener i al febrer ens innovem amb la Biodansa. No t'ho perdis, t'ho posem fàcil!!!
11/01/2018
Duatlò
VOLUNTARIAT: Duatlò de Girona (7 punts per 1 ECTS)
Ajuda al Club Triatlò Girona Costa Brava al IV Duatlò de Girona el diumenge 4 de març. 7 PUNTS (1 ECTS=40 punts).
10/01/2018
Esport femení
VOLUNTARIAT: Jornada de l'Esport Femení (8 punts per ECTS)
Ajuda a dinamitzar la jornada esportiva dedicada a la dona. Als voluntaris se'ls obsequiarà amb esmorzar i un regal.
09/01/2018
Hipopressius
HIPOPRESSIUS, la nostra faixa natural. 1 ECTS
Treball corporal dirigit a les DONES de qualsevol edat per a sensibilitzar, conscienciar i tonificar la musculatura de la faixa abdominal. Assignatura oberta a tothom.
29/11/2017
màster natació
VOLUNTARIAT: Trofeu Màster Swimfaster (7 punts per ECTS)
Ajuda a l'organització de la competició de natació de Màsters. Els voluntaris rebran berenar i un obsequi.
7 PUNTS per l'obtenció d'1ECTS (=40 punts).
14/11/2017
esquiada
Esquiada d'un dia a Masella
Esquia amb la UdG els divendres 2 i 23 de febrer i/o 16 de març de 2018 al millor preu! Assegurança inclosa. T'ho passaràs bé, segur! OBERTES A TOTHOM.
09/11/2017
premiats
Els millors esportistes universitaris de Catalunya 2017 de la UdG
Anna Jódar de bàsquet, Àfrica Félez en rugbi i Sergi Grabalosa de futbol són els estudiants UdG reconeguts com a millors esportistes universitaris de Catalunya dels CCU 2017.
08/11/2017
Toulouse
Visita dels estudiants de la Universitat de Toulouse
Jornada esportiva d'intercanvi amb la Universitat de Toulouse, amb un dia carregat d'activitats variades on tots els participants van gaudir moltíssim.
31/10/2017
conveni
Conveni de col·laboració entre la UdG i la RT de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol
A partir d'aquest curs els estudiants de la Universitat de Girona es podran formar en reglamentació esportiva i arbitratge de bàsquet fruit d'aquest acord.
21/09/2017
voluntaris Girona FC
VOLUNTARIAT: Fes-te voluntari del Girona FC
Formar part del voluntariat del Girona FC, et permet obtenir 40 punts que pots canviar per 1ECTS
13/09/2017
voleibol
Practica voleibol (mixt) a la UdG
Vols entrenar un dia a la setmana a voleibol pista i/o platja, per passar-t'ho bé, fer esport i fer nous companys? Ara ho pots fer amb el Servei d'Esports! També pots aconseguir ECTS acumulant 4 punts per sessió.
12/09/2017
gifc
Girona FC: Afectacions pels usuaris els dies de partit
Pels partits del Girona FC a l'Estadi de Montilivi caldrà seguir mesures especials pels accessos a la zona i aparcaments. Aquestes mesures afecten també als usuaris del Servei d'Esports.
08/08/2017

Página 1 de 1Primero   Anterior   Siguiente   Ultimo