Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Deportes en la UdG

Recull de notícies

Servei d'Esports

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Totes les notícies

activitats aquatiques
ESTIU a l'aigua: nedar amb grup, snorkel, caiac...
Aquest estiu t'hem programat diferents activitats aquàtiques perquè gaudeixis d'un estiu ben refrescant i esportiu.
15/06/2018
eusa
La UdG competirà als EUSA Games 2018 organitzats a Coïmbra
Durant el mes de juliol, una delegació de judo, i l'equip masculí de bàsquet 3x3 competiran als EUSA Games 2018 que enguany s'organitzen a Portugal, en concret a la ciutat de Coïmbra.
11/06/2018
ordinador
ECTS del Servei d'Esports: APTE de Pràctica esportiva i salut 17-18 (2n Quadr)
Ja pots consultar el teu expedient acadèmic per realitzar la sol.licitud de reconeixement d'ECTS per reconeixment del programa de formació esportiva del Servei d'Esports d'aquest segon quadrimestre.
30/05/2018
cartell estiu
Viu l'estiu amb esport!
Volem comptar amb tu per les activitats i competicions d'estiu. Tenim propostes NOVES i engrescadores com Atmandance, balls llatins sense parella, biodansa, ioga i meditació...T'animes a fer esport amb el Servei d'Esports aquest estiu-18?
28/05/2018
voluntaria
VOLUNTARIAT: guanya punts ajudant i col.laborant
Diferents associacions i ajuntaments ens demanen voluntaris per organitzar les seves activitats esportives. T'animes a ajudar-los?
Cada 40 punts pots obtenir 1 ECTS.
16/05/2018
cartell estiu
Assignatures d'esport a l'estiu amb 1 ECTS de reconeixement. No t'ho perdis!!!
Vols practicar esport a l'estiu i, a més, et compti per 1 ECTS? Tens interessants propostes que t'esperen!
14/05/2018
handmedalla
La selecció masculina d'handbol sots-campiona al CEU18!
Medalla de plata per la selecció masculina d'handbol de la UdG. No van poder superar la final contra la Universitat de Granada, per 15 a 22, als Campionats d'Espanya Universitaris que es van organitzar a Almeria.
30/04/2018

Página 1 de 1Primero   Anterior   Siguiente   Ultimo