Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

Totes les notícies

Cros Girona
VOLUNTARIAT:Cros ciutat de Girona (8 PUNTS)
Es necessiten col.laboradors per ajudar a l'organització del Cros de la ciutat de Girona. 8 PUNTS per aconseguir 1 ECTS (=40 punts).
18/10/2017
senderisme parcs
1 ECTS: DESCOBRIR els Parcs Naturals de Girona fent senderisme
Dos sortides de senderisme interpretatiu i esportiu per conèixer tres dels Parcs Naturals més significatius del territori gironí. Dirigit a tota la comunitat de la UdG. RECONEIXEMENT 1 ECTS.
18/10/2017
Docència
Krav maga
ASSIGNATURA: conèixer la defensa personal Krav Magà (1ECTS)
És una assignatura dissenyada per saber actuar en situacions de perill. Encara ets a temps d'inscriure't!
RECONEIXEMENT: 1 ECTS
16/10/2017
Docència
Hipopressius estiu
HIPOPRESSIUS, els has provat de fer? Et beneficien...
Cuida't fent hipopressius aquest curs. Et sentiràs millor!
T'ho deixem provar gratuïtament!
16/10/2017
illes medes
VOLUNTARIAT: NEDA El Món Illes Medes (14 punts)
Ajudar a l'organització de l'esdeveniment en diferents tasques com fer les bosses del nedador, entrega de dorsals, a l'avituallament, recollida de xips i donar suport en altres tasques que poden sorgir durant la travessia. El Servei d'Esports dóna 14 PUNTS* per aconseguir ECTS. (1ETCS=40 PUNTS)
10/10/2017
aeri
NOVETAT: Introducció al ioga aeri Unnata. Ho vols provar?
Vine a provar aquesta nova modalitat de ioga i a més podràs obtenir 1 ECTS. Obert a tota la comunitat universitària.
09/10/2017
pilates
Pilates i hipopressius al Barri Vell
Durant el primer trimestre es portaran a terme les activitats dirigides de Pilates i hipopressius al campus de Barri Vell. Dirigirà les sessions Àlex Gil, Graduat en CAFE per la Universitat de Girona.
06/10/2017
arbitratge bàsquet
NOVETAT: Curs intensiu d'iniciació a l'arbitratge del bàsquet (1+1+1 ECTS)
Amb aquesta assignatura els alumnes podran arbitrar partits remunerats organitzats per la Representació Territorial de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ).Curs intensiu a la última setmana de novembre 2017.
29/09/2017
conveni
Conveni de col·laboració entre la UdG i la RT de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol
A partir d'aquest curs els estudiants de la Universitat de Girona es podran formar en reglamentació esportiva i arbitratge de bàsquet fruit d'aquest acord.
21/09/2017
jiu jutsu
Introducció al Jiu jitsu Brasiler aplicat a la intervenció educativa i terapèutica. (1 ECTS)
Pretén facilitar i dotar d'estratègies i eines precises de contenció emocional i física als estudiants i futurs professionals treballadors del món social en l'atenció directa, siguin educadors socials, psicòlegs, treballadors socials o personal sanitari.
21/09/2017
voluntaris Girona FC
VOLUNTARIAT: Fes-te voluntari del Girona FC
Formar part del voluntariat del Girona FC, et permet obtenir 40 punts que pots canviar per 1ECTS
13/09/2017
voleibol
Practica voleibol (mixt) a la UdG
Vols entrenar un dia a la setmana a voleibol pista i/o platja, per passar-t'ho bé, fer esport i fer nous companys? Ara ho pots fer amb el Servei d'Esports! També pots aconseguir ECTS acumulant 4 punts per sessió.
12/09/2017
equips
Entrenaments seleccions esports d'equip de la UdG
Si vols formar part de les seleccions d'esports d'equip de la UdG, vine a fer una prova.
No cal fer inscripció prèvia, només cal presentar-se a l'entrenament
08/09/2017
gifc
Girona FC: Afectacions pels usuaris els dies de partit
Pels partits del Girona FC a l'Estadi de Montilivi caldrà seguir mesures especials pels accessos a la zona i aparcaments. Aquestes mesures afecten també als usuaris del Servei d'Esports.
08/08/2017
udg
Les seleccions de bàsquet 3x3 de la UdG als EUSA d'Split
La selecció femenina i masculina de bàsquet 3x3 ha viscut una gran experiència al torneig europeu celebrat a Split (Croàcia).
29/07/2017

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última