Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

Totes les notícies

Raquestes de neu
NOVETAT: Introducció a les raquetes de neu. 1 ECTS
Assignatura per descobrir les raquetes de neu que són la millor alternativa per descobrir rutes que d'una altra manera ens serien inaccessibles. Amb les raquetes es pot caminar sense un esforç extra per paisatges colgats de neu, sense enfonsar-se en el mantell blanc.
Hipopressius
HIPOPRESSIUS, la nostra faixa natural. 1 ECTS
Treball corporal dirigit a les DONES de qualsevol edat per a sensibilitzar, conscienciar i tonificar la musculatura de la faixa abdominal. Assignatura oberta a tothom.
29/11/2017
Mou-te a la feina barri vell
ATENCIÓ! MOU-TE A LA FEINA! Nou horari al Campus Barri Vell
Avui s'inicia pel PAS i pel PDI de la Universitat de Girona el curs als migdies per tal de fer activitat física dins del pla de formació dels diferents col.lectius. No t'ho perdis, encara tens temps d'inscriure't! T'hi esperem!
29/11/2017
vinyasa flow
NOVETAT: Ioga VINYASA flow en anglès.
La professora Betty Vera donarà les sessions en anglès mentre es practica el ioga vinyasa que és un moviment universal que aporta pau, alegria i harmonia a les persones. La pràctica crea la pau a la ment i la força del cos. 4 PUNTS/sessió (40 punts= 1 ECTS).
28/11/2017
sant silvestre
VOLUNTARIAT: cursa de Sant Silvestre de Girona
Ajuda a l'organització de la última cursa de l'any 2017 a Girona. Pots aconseguir 9 punts per 1 ECTS (=40 punts). Organitza Ajuntament de Girona.
28/11/2017
Mou-te a la feina
Torna MOU-TE A LA FEINA: Et sentiràs millor!
Des del pla de formació del PAS i PDI , s'han creat 2 grups nous i exclusius pel PAS en el Campus de Barri Vell i de Montilivi de la Universitat de Girona. No t'ho perdis, et farà sentir millor!
20/11/2017
Marató
VOLUNTARIAT: Marató per la Marató TV3
Vols ser voluntari a l'Ajuntament de Girona per la Marató de TV3? Es necessiten voluntaris per estar en els punts de tall del recorregut que faran els atletes que correran la marató per la Marató de TV3. 9 PUNTS (40 punts=1 ECTS).
20/11/2017
màster natació
VOLUNTARIAT: Trofeu Màster Swimfaster (7 punts per ECTS)
Ajuda a l'organització de la competició de natació de Màsters. Els voluntaris rebran berenar i un obsequi.
7 PUNTS per l'obtenció d'1ECTS (=40 punts).
14/11/2017
arbitratge bàsquet
NOVETAT: Curs intensiu, per NADAL, d'iniciació a l'arbitratge del bàsquet (1+1+1 ECTS)
Amb aquesta assignatura els alumnes podran arbitrar partits remunerats organitzats per la Representació Territorial de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ).Curs intensiu per les vacances de nadal de 2017.
10/11/2017
esquiada
Esquiada d'un dia a Masella
Esquia amb la UdG els divendres 2 i 23 de febrer i/o 16 de març de 2018 al millor preu! Assegurança inclosa. T'ho passaràs bé, segur! OBERTES A TOTHOM.
09/11/2017
premiats
Els millors esportistes universitaris de Catalunya 2017 de la UdG
Anna Jódar de bàsquet, Àfrica Félez en rugbi i Sergi Grabalosa de futbol són els estudiants UdG reconeguts com a millors esportistes universitaris de Catalunya dels CCU 2017.
08/11/2017
Toulouse
Visita dels estudiants de la Universitat de Toulouse
Jornada esportiva d'intercanvi amb la Universitat de Toulouse, amb un dia carregat d'activitats variades on tots els participants van gaudir moltíssim.
31/10/2017
Travessia voluntariat
VOLUNTARIAT: Travessia Silvestre a Llançà (6 PUNTS)
Es necessiten voluntaris per ajudar a l'organtizació de la travessia: fent altres tasques de control, controlar algunes activitats que es realitzen paral.lelament, inscripcions de la jornada, entre altres funcions... Es valora en 6 PUNTS per reconeixement d'1ECTS (=40 punts).
25/10/2017
stnarcis
Resultats de la Copa Sant Narcís 2017
La primera competició esportiva del curs a la Universitat de Girona és la Copa Sant Narcís, en aquesta notícia podràs consultar qui han estat els campions i sots-campions de les diferents modalitats!
19/10/2017
conveni
Conveni de col·laboració entre la UdG i la RT de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol
A partir d'aquest curs els estudiants de la Universitat de Girona es podran formar en reglamentació esportiva i arbitratge de bàsquet fruit d'aquest acord.
21/09/2017
voluntaris Girona FC
VOLUNTARIAT: Fes-te voluntari del Girona FC
Formar part del voluntariat del Girona FC, et permet obtenir 40 punts que pots canviar per 1ECTS
13/09/2017
voleibol
Practica voleibol (mixt) a la UdG
Vols entrenar un dia a la setmana a voleibol pista i/o platja, per passar-t'ho bé, fer esport i fer nous companys? Ara ho pots fer amb el Servei d'Esports! També pots aconseguir ECTS acumulant 4 punts per sessió.
12/09/2017
gifc
Girona FC: Afectacions pels usuaris els dies de partit
Pels partits del Girona FC a l'Estadi de Montilivi caldrà seguir mesures especials pels accessos a la zona i aparcaments. Aquestes mesures afecten també als usuaris del Servei d'Esports.
08/08/2017

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última