Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Deportes en la UdG

Recull de notícies

Servei d'Esports

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

maig de 2018

ordinador
ECTS del Servei d'Esports: APTE de Pràctica esportiva i salut 17-18 (2n Quadr)
Ja pots consultar el teu expedient acadèmic per realitzar la sol.licitud de reconeixement d'ECTS per reconeixment del programa de formació esportiva del Servei d'Esports d'aquest segon quadrimestre.
30/05/2018
Campinats de Pàdel
Últims dies d'inscripció als Open d'estiu de Pàdel
Modalitats dobles masculí, femení, mixte i també individual
30/05/2018
cartell estiu
Viu l'estiu amb esport!
Volem comptar amb tu per les activitats i competicions d'estiu. Tenim propostes NOVES i engrescadores com Atmandance, balls llatins sense parella, biodansa, ioga i meditació...T'animes a fer esport amb el Servei d'Esports aquest estiu-18?
28/05/2018
arbitratge bàsquet
NOVETAT: Curs intensiu, a l'ESTIU, d'iniciació a l'arbitratge del bàsquet (1+1+1 ECTS)
Pots obtenir fins a 3 ECTS i, a més, amb aquesta assignatura els alumnes podran arbitrar partits remunerats organitzats per la Representació Territorial de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ).Curs intensiu per les vacances d'estiu de 2018.
16/05/2018
voluntaria
VOLUNTARIAT: guanya punts ajudant i col.laborant
Diferents associacions i ajuntaments ens demanen voluntaris per organitzar les seves activitats esportives. T'animes a ajudar-los?
Cada 40 punts pots obtenir 1 ECTS.
16/05/2018
cartell estiu
Assignatures d'esport a l'estiu amb 1 ECTS de reconeixement. No t'ho perdis!!!
Vols practicar esport a l'estiu i, a més, et compti per 1 ECTS? Tens interessants propostes que t'esperen!
14/05/2018
raid euses
VOLUNTARIAT: Raid Aventura d'EUSES
Ajuda amb la logística als estudiants de 3r de Grau de CAFE d'EUSES en l'organització del Raid d'Aventura. 12 PUNTS per l'obtenció d'1ECTS (40 punts). Tots els voluntaris se'ls ofereix esmorzar.
10/05/2018
Puigdemont i Palau
Gerard Puigdemont campió de la Copa Primavera de Tennis
Ha guanyat tots els partits de la lligueta, per davant de Ricard Palau que ha estat el subcampió.
04/05/2018

Página 1 de 1Primero   Anterior   Siguiente   Ultimo