Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

abril de 2018

handmedalla
La selecció masculina d'handbol sots-campiona al CEU18!
Medalla de plata per la selecció masculina d'handbol de la UdG. No van poder superar la final contra la Universitat de Granada, per 15 a 22, als Campionats d'Espanya Universitaris que es van organitzar a Almeria.
30/04/2018
finalistes
Guillem Coronel campió de la Copa Primavera de Pàdel individual
Ha guanyat a la final a Romain Nou per 6/0 6/2
27/04/2018
IOGA BEAT
Avui, SESSIÓ GRATUÏTA: coneix el IOGA BEAT amb Dahara Bosch
Avui, divendres 27 d'abril a les 15 h, hi ha una sessió gratuïta perquè puguis provar el ioga beat. No t'ho perdis, t'agradarà! 4 PUNTS.
27/04/2018
submarinisme
Assignatura destacada (1ECTS): Introducció al submarinisme
T'ho posem fàcil perquè coneixis el món del submarinisme.T'agradaria iniciar-te en aquest món? Amb reconeixement d'1 ECTS.
25/04/2018
semifinalistes
González/Nierga Campions de la Copa Primavera de Pàdel
S'han imposat a la final a Coronel/Lozano per un ajustat 7/6 6/4
19/04/2018
Hipopressius estiu
HIPOPRESSIUS, els has provat de fer? Et beneficien...
Cuida't fent hipopressius aquest curs. Et sentiràs millor!
T'ho deixem provar gratuïtament!
Biodansa
BARRI VELL, 3r trimestre: pilates, hipopressius i biodansa
Ja tenim programades les activitats dirigides pel 3r trimestre. Podeu activar-vos amb el pilates, els hipopressius i amb la Biodansa. No t'ho perdis, t'ho posem fàcil!!!
BTT extrem
VOLUNTARIAT: Empordà BTT Extrem
Ajudar a l'organització, Club Ciclista Baix Ter, amb la logística del cronometratge i avituallaments. La competició es realitza en dos dies, els voluntaris poden inscriure's a 1 o als 2 dies. 10+8 Punts per 1 ECTS.
zumba
Zumba i Ball llatí sense parella, posa't en forma ballant!!!
Tenim activitats dirigides perquè a més de ballar et puguis posar en forma! T'esperem perquè t'ho passis bé! PUNTS per a crèdits de lliure elecció (40 punts= 1 ECTS)
11/04/2018
Bon final a la Setmana de la Salut de la UdG
El divendres 6 d'abril, coincidint amb el Dia Mundial de l'Activitat Física es va realitzar la Caminada en Silenci als Àngels, on hi van participar el rector i dos vicerectors com influenciadors dels bons hàbits d'exercici físic a la comunitat universitària i a la societat gironina.
09/04/2018
btt
Celebra amb nosaltres el Dia Mundial de l'Activitat Física.
Avui, divendres 6 d'abril, es commemora el Dia Mundial de l'Activitat Física i, dins del programa de la Setmana de la Salut de la UdG, t'oferim fer activitat física de forma ben saludable. T'hi animes?
06/04/2018
ball llatí
NOVETAT: Ball llatí sense parella, activitat dirigida 3r trimestre
Vols ballar samba, cha-cha-cha, rumba bolero, batxata, jive...? Ho pots fer d'una manera divertida i amena amb la Laura Rojo.
06/04/2018
foto d'equip
Guilas FC campions de la lliga de futbol 7 de la UdG
S'han imposat en una final molt igualada a l'equip d'estudiants francesos de Fisioteràpia PAUL TEAM per un ajustat 5-4
05/04/2018
logo setmana salut
Setmana de la Salut de la UdG. Del 3 al 7 d'abril
Avui, a la Universitat de Girona es dóna el tret de sortida la Setmana de la Salut que celebrarem fins el dissabte 7 d'abril amb activitats esportives, tallers, conferències, perquè sigui una setmana ben complerta per millorar i gestionar la salut, l'alimentació i el benestar emocional de la comunitat universitària. T'hi sumes?
03/04/2018

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última