Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

febrer de 2018

jiu jutsu
Introducció al Jiu jitsu Brasiler aplicat a la intervenció educativa i terapèutica. (1 ECTS)
Pretén facilitar i dotar d'estratègies i eines precises de contenció emocional i física als estudiants i futurs professionals treballadors del món social en l'atenció directa, siguin educadors socials, psicòlegs, treballadors socials o personal sanitari.
27/02/2018
Docència
udgnat
Bona actuació de la UdG al CCU Natació
27/02/2018
pas
Obert el pas de vianants que connecta les nostres instal·lacions amb el C/Universitat de Girona
Des del 23 de febrer està obert el pas de vianants rehabilitat, que connecta les instal·lacions esportives del Servei d'Esports, amb el C/Universitat de Girona.
tennis
PERFECCIONAMENT al tennis (1+1 ECTS), no t'ho perdis, és una bona oportunitat!
7 sessions per perfeccionar els continguts teòrics de la tècnica, de la tàctica i de l’estratègia del tennis mitjançant exercicis específics i jocs adaptats. Professor: Miquel Lucas
bq
Finals dels campionats de Catalunya Universitaris
Del 6 al 8 de març es podran seguir en directe sis finals del Campionats de Catalunya Universitaris per les televisions locals de Catalunya, amb el suport de La Xarxa,
senderisme
Introducció al senderisme. Cap de setmana 3 i 4 de març. 1 ECTS
Curs intensiu amb reconeixement de 1 ECTS de lliure elecció.Obert a tothom.
23/02/2018
Kundalini
ASSIGNATURA (1 ECTS): Introducció al Ioga kundalini, un ioga ben dinàmic.
Els dimarts a les 19h al campus de Montilivi pots iniciar-te en aquest ioga que t'aportarà benestar i et posarà en forma. Professora: Cristina Planellas.
taekwondo
ASSIGNATURA: Introducció la Introducció al taekwondo (1+1 ECTS)
Aprèn aquest esport amb el Mestre Internacional Lee Jae Kwon, cinturó Negre 9è Dan. (1+1 ECTS).
finals
Finals dels Campionats de Catalunya Universitaris d'esports d'equip
Després de la primera setmana de semifinals, ja hem classificat l'equip de bàsquet femení i masculí per la final del Campionat de Catalunya Universitari.
relax
Introducció a les tècniques de relaxació (1 ECTS)
No deixis passar aquesta oportunitat, de conèixer la forma com et pots relaxar i sentir-te molt millor a través d'exercicis del ioga kundalini. Ment i cos ho agrairan. OBERT A TOTHOM. 1 ECTS
Docència
Finalistes
Gerard García i Pol Brugarola campions de la UdG de Pàdel
S'han imposat a la final a Jordi Triola/Oriol Mas per 6/4 i 6/3
Esport femení
VOLUNTARIAT: Jornada de l'Esport Femení (8 punts per ECTS)
Ajuda a dinamitzar la jornada esportiva dedicada a la dona. Als voluntaris se'ls obsequiarà amb esmorzar i un regal.
20/02/2018
vicenc canovas
ENTREVISTA: Vicenç Cánovas professor de COSNEIX-TE
Una assignatura d'1ECTS que t'aporta molt més que activitat física i benestar emocional. Vols conèixer com es treballa en aquesta assignatura?
19/02/2018
Horaris de les Semifinals dels CCU
Ja tenim els horaris de les semifinals que jugaran el nostres equips de la UdG als Campionats de Catalunya Universitaris a Cornellà de Llobregat, Vila Esportiva Universitaria 2018.
16/02/2018
JPO
El Servei d'Esports a la JPO18
El Servei d'Esports ha ofert la informació als estudiants de batxillerat de les comarques gironines i de barcelona que s'han acostat a conèixer la UdG.
16/02/2018
Cosneixte
ASSIGNATURA: Introducció al COSneix-te (1 ECTS)
Vicenç Canòvas, Doctor en Ciències de l'Activitat física ofereix aquesta assignatura d'"Introducció al Cosneix-te" on tens la possibilitat d'experimentar una manera diferent de practicar i experienciar l'activitat física.1 ECTS. Encara tens temps d'inscriure't! Prova-ho, l'encertaràs!!!!
udg
La UdG classifica sis equips per les semifinals del CCU 18
La UdG hem classificat 6 equips per les semifinals dels Campionats de Catalunya Universitaris d'esports d'equip.

Hem classificat dos equips femenins i quatre de masculins.
kung fu
Encara tens temps! ASSIGNATURA (1 ECTS): Coreografies de Kung Fu
Demà, dimecres 21 de febrer comença el curs de coreografies de Kung Fu (cal tenir un mínim de formació d'un any de pràctica d'arts marcials o dansa). On s'hi farà un recorregut per diferents estils o sistemes de lluita que s'han desenvolupat al llarg dels anys per xinesos. Professor: Juanka Santa.
vies ferrades
ASSIGNATURA: Introducció a les VIES FERRADES (1 ECTS)
T'animes a venir el cap de setmana del 24 i 25 de febrer a fer vies ferrades? Obert a tota la comunitat universitària.
13/02/2018
Hipopressius
HIPOPRESSIUS, la nostra faixa natural. 1 ECTS
Treball corporal dirigit a dones i homes de qualsevol edat per a sensibilitzar, conscienciar i tonificar la musculatura de la faixa abdominal. Assignatura oberta a tothom. Professora: Gemma Solà.
12/02/2018
ccu18
Segona jornada CCU 18
La 2ª jornada dels Campionats de Catalunya Universitaris, ha estat molt profitosa pels equips de la UdG
09/02/2018
Biodansa
BIODANSA, empodera't al campus Barri Vell!
Avui, dimecres, comença el curs de BIODANSA. Per què no t'hi apuntes? És una oportunitat de moure't, passar-t'ho bé i fer un creixement personal subtil, per tal d'empoderar-te. Sortiràs reconfortat! Porfessora: Noemi Carrera
07/02/2018
beat
Curs de Ioga Beat, no t'ho perdis!!!! (4 PUNTS/sessió)