Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Deportes en la UdG

Recull de notícies

Servei d'Esports

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

gener de 2018

acroyoga
PROMOCIONS gratuïtes: biodansa, ioga beat, acroyoga i capoeira
Des del dimecres 31 de gener al dilluns 5 de febrer tens la oportunitat de conèixer NOVES activitats dirigides que el Servei d'Esports et posa al teu abast per aquest segon trimestre. T'hi esperem!
26/01/2018
boxa
ASSIGNATURA (1 ECTS): Introducció a la boxa olímpica
Els dijous a les 19 h et pots introduir en aquest esport que t'aportarà millor condició física a on es desenvolupa la coordinació, l'agilitat, la resistència i la força. Professor: Francesc Martínez.
26/01/2018
voluntariat
VOLUNTARIAT: Ajuda al Servei d'Esports de la UdG
Es necessita una persona per donar informació sobre el Servei d'Esports durant la Jornada de Portes Obertes de la UdG. Requisit: cal ser soci del Servei d'Esports. 7 PUNTS (40 punts=1 ECTS).
VOLUNTARIAT: Ajuda al Servei d'Esports de la UdG
El Servei d'Esports necessita un voluntari/ària per ajudar en tasques d'informació. Cal ser soci del Servei d'Esports. 7 PUNTS
VOLUNTARIAT: Ajuda al Servei d'Esports de la UdG
Es necessita una persona que vulgui donar informació del Servei d'Esports. Cal que sigui soci del Servei d'Esports de la UdG. 7 PUNTS (40 punts=1 ECTS).
nens platja
VOLUNTARIAT: jornada esportiva a la Platja. (8+8 PUNTS)
Ajudar als mestres d'educació física de l'Alt Maresme a dinamitzar i controlar les activitats esportives proposades als infants a les platges de Pineda i/o de Blanes.
18/01/2018
nens tordera
VOLUNTARIAT: diada de l'esport escolar a Tordera (10 i 14 PUNTS)
Ajudar als mestres d'educació física a la dinamització i control de les activitats esportives que s'organitzen per als nens i nenes de primària i de secundària de Tordera.
18/01/2018
Acroyoga
NOVETAT: Introducció a l'acroyoga en anglès o català (1 ECTS)
No et perdis aquesta oportunitat d'aprendre el ioga d'acrobàcies. S'hi suma l'autoconeixement i la confiança amb els companys que t'ajudaran a executar els exercicis. També pots triar l'horari en anglès per millorar en aquesta llengua.
17/01/2018
ball folk
NOVETAT: Ball Folk, dansa tradicional i de carrer (1 ECTS)
Balles? Ja has descobert què és el ball de plaça? T’encantaria poder ballar en les festes tradicionals i de carrer però no t’hi atreveixes? Vols conèixer més a fons la teva pròpia cultura però des d’un altre aspecte?
16/01/2018
vinyasa flow
NOVETAT: Ioga VINYASA flow en anglès.
La professora Betty Vera donarà les sessions en anglès mentre es practica el ioga vinyasa que és un moviment universal que aporta pau, alegria i harmonia a les persones. La pràctica crea la pau a la ment i la força del cos. 4 PUNTS/sessió (40 punts= 1 ECTS).
15/01/2018
Duatlò
VOLUNTARIAT: Duatlò de Girona (7 punts per 1 ECTS)
Ajuda al Club Triatlò Girona Costa Brava al IV Duatlò de Girona el diumenge 4 de març. 7 PUNTS (1 ECTS=40 punts).
10/01/2018
pilates
PROMOCIÓ gratuïta de Pilates, hipopressius, ioga iyengar i fitness-tonificació
Aquesta setmana et deixem provar activitats dirigides gratuïtament. Anima't i vine sense cap compromís!!! Activitats adreçades a tota la comunitat universitària.
09/01/2018

Página 1 de 1Primero   Anterior   Siguiente   Ultimo