Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

gener de 2018

acroyoga
PROMOCIONS gratuïtes: biodansa, ioga beat, acroyoga i capoeira
Des del dimecres 31 de gener al dilluns 5 de febrer tens la oportunitat de conèixer NOVES activitats dirigides que el Servei d'Esports et posa al teu abast per aquest segon trimestre. T'hi esperem!
26/01/2018
boxa
ASSIGNATURA (1 ECTS): Introducció a la boxa olímpica
Els dijous a les 19 h et pots introduir en aquest esport que t'aportarà millor condició física a on es desenvolupa la coordinació, l'agilitat, la resistència i la força. Professor: Francesc Martínez.
26/01/2018
voluntariat
VOLUNTARIAT: Ajuda al Servei d'Esports de la UdG
Es necessita una persona per donar informació sobre el Servei d'Esports durant la Jornada de Portes Obertes de la UdG. Requisit: cal ser soci del Servei d'Esports. 7 PUNTS (40 punts=1 ECTS).
VOLUNTARIAT: Ajuda al Servei d'Esports de la UdG
El Servei d'Esports necessita un voluntari/ària per ajudar en tasques d'informació. Cal ser soci del Servei d'Esports. 7 PUNTS
VOLUNTARIAT: Ajuda al Servei d'Esports de la UdG
Es necessita una persona que vulgui donar informació del Servei d'Esports. Cal que sigui soci del Servei d'Esports de la UdG. 7 PUNTS (40 punts=1 ECTS).
nens platja
VOLUNTARIAT: jornada esportiva a la Platja. (8+8 PUNTS)
Ajudar als mestres d'educació física de l'Alt Maresme a dinamitzar i controlar les activitats esportives proposades als infants a les platges de Pineda i/o de Blanes.
18/01/2018
nens tordera
VOLUNTARIAT: diada de l'esport escolar a Tordera (10 i 14 PUNTS)
Ajudar als mestres d'educació física a la dinamització i control de les activitats esportives que s'organitzen per als nens i nenes de primària i de secundària de Tordera.
18/01/2018
Acroyoga
NOVETAT: Introducció a l'acroyoga en anglès o català (1 ECTS)
No et perdis aquesta oportunitat d'aprendre el ioga d'acrobàcies. S'hi suma l'autoconeixement i la confiança amb els companys que t'ajudaran a executar els exercicis. També pots triar l'horari en anglès per millorar en aquesta llengua.
17/01/2018
ball folk
NOVETAT: Ball Folk, dansa tradicional i de carrer (1 ECTS)
Balles? Ja has descobert què és el ball de plaça? T’encantaria poder ballar en les festes tradicionals i de carrer però no t’hi atreveixes? Vols conèixer més a fons la teva pròpia cultura però des d’un altre aspecte?
16/01/2018
vinyasa flow
NOVETAT: Ioga VINYASA flow en anglès.
La professora Betty Vera donarà les sessions en anglès mentre es practica el ioga vinyasa que és un moviment universal que aporta pau, alegria i harmonia a les persones. La pràctica crea la pau a la ment i la força del cos. 4 PUNTS/sessió (40 punts= 1 ECTS).
15/01/2018
Duatlò
VOLUNTARIAT: Duatlò de Girona (7 punts per 1 ECTS)
Ajuda al Club Triatlò Girona Costa Brava al IV Duatlò de Girona el diumenge 4 de març. 7 PUNTS (1 ECTS=40 punts).
10/01/2018
pilates
PROMOCIÓ gratuïta de Pilates, hipopressius, ioga iyengar i fitness-tonificació
Aquesta setmana et deixem provar activitats dirigides gratuïtament. Anima't i vine sense cap compromís!!! Activitats adreçades a tota la comunitat universitària.
09/01/2018

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última