Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

setembre de 2017

Kung Fu
Màsterclass de KUNG FU, perquè ho provis gratuïtament!
El dijous 5 d'octubre a les 20.30 h pots practicar Kung Fu que aporta múltiples avantatges pel desenvolupament i la salut del ser humà. Prova-ho gratuïtament!
acroioga
NOVETAT: Taller de promoció de l'ACROIOGA
Vine a provar de fer les acrobàcies mentre practiques ioga i tècniques de massatge terapèutic o massatge tailandès amb els professionals Maria Peiroló i Dan Rodríguez
BOXA
Fitness-tono, capoeira i boxa
Avui, tens l'oportunitat de provar gratuïtament aquestes activitats que de ben segur t'agradaran.
pilates
Prova, gratuïtament, Pilates i hipopressius
Aquesta setmana tens l'oportunitat de fer pilates terra i hipopressius gratuïtament. No t'ho perdis...hi guanyes molt!
26/09/2017
tono
Gaudeix de la promoció gratuïta de les activitats dirigides del SERVEI D'ESPORTS
Durant tota la setmana del 25 al 29 de setembre, t'oferirem gratuïtament un munt d'activitats perquè les provis i t'engresquis a fer activitat física amb el Servei d'Esports. T'ho posem fàcil perquè facis esport i salut! T'hi esperem!
25/09/2017
capo
Dijous 28 de setembre a les 17.30h sessió gratuita de Capoeira
El proper dijous a les 17.30h vine a provar de franc la Capoeira al Gimnàs M8 del Campus Montilivi UdG!
Està dins les activitats gratuïtes d'aquestes dues setmanes.
25/09/2017
conveni
Conveni de col·laboració entre la UdG i la RT de Girona de la Federació Catalana de Basquetbol
A partir d'aquest curs els estudiants de la Universitat de Girona es podran formar en reglamentació esportiva i arbitratge de bàsquet fruit d'aquest acord.
21/09/2017
kundalini
Prova gratuïtament la "Introducció al ioga kundalini"
El dimarts 26 de setembre et deixem provar l'activitat que durem a terme aquest quadrimestre, oberta a tothom, perquè coneguis aquesta especialitat del ioga amb la instructora Cristina Planellas.
18/09/2017
cursa dona
VOLUNTARIAT: Cursa de la Dona (6 PUNTS per ECTS)
El proper diumenge 24 de setembre pots ajudar a l'organització per la logística d'aquesta gran cursa i l'atenció a les participants. 6 PUNTS per l'obtenció 1ECTS (=40 punts).
18/09/2017
voluntaris Girona FC
VOLUNTARIAT: Fes-te voluntari del Girona FC
Formar part del voluntariat del Girona FC, et permet obtenir 40 punts que pots canviar per 1ECTS
13/09/2017
voleibol
Practica voleibol (mixt) a la UdG
Vols entrenar un dia a la setmana a voleibol pista i/o platja, per passar-t'ho bé, fer esport i fer nous companys? Ara ho pots fer amb el Servei d'Esports! També pots aconseguir ECTS acumulant 4 punts per sessió.
12/09/2017
equips
Entrenaments seleccions esports d'equip de la UdG
Si vols formar part de les seleccions d'esports d'equip de la UdG, vine a fer una prova.
No cal fer inscripció prèvia, només cal presentar-se a l'entrenament
08/09/2017

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última