Esports a la UdG

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

Recull de notícies

octubre de 2017

Toulouse
Visita dels estudiants de la Universitat de Toulouse
Jornada esportiva d'intercanvi amb la Universitat de Toulouse, amb un dia carregat d'activitats variades on tots els participants van gaudir moltíssim.
31/10/2017
illes medes
VOLUNTARIAT: NEDA El Món Illes Medes (14 punts)
Ajudar a l'organització de l'esdeveniment en diferents tasques com fer les bosses del nedador, entrega de dorsals, a l'avituallament, recollida de xips i donar suport en altres tasques que poden sorgir durant la travessia. El Servei d'Esports dóna 14 PUNTS* per aconseguir ECTS. (1ETCS=40 PUNTS)
30/10/2017
bàsquet
Tot a punt per la Trobada esportiva amb la Unviersitat de Toulouse U
Avui, dilluns 30 d'octubre ens visiten els estudiants més esportius de la Universitat de Toulouse U Capitole i farem diferents activitats i partits amb ells. Us hi convidem a ser-hi!
27/10/2017
Travessia voluntariat
VOLUNTARIAT: Travessia Silvestre a Llançà (6 PUNTS)
Es necessiten voluntaris per ajudar a l'organtizació de la travessia: fent altres tasques de control, controlar algunes activitats que es realitzen paral.lelament, inscripcions de la jornada, entre altres funcions... Es valora en 6 PUNTS per reconeixement d'1ECTS (=40 punts).
25/10/2017
salsa
Taller de ball salsa amb parella amb estudiants de Université de Toulouse 1 (8 punts)
Acompanya'ns a ballar Salsa llatina amb estudiants de la Université de Toulouse 1. La professora de Toulouse ens ensenyarà ballar salsa en parella d'una manera ben amena i divertida. T'hi esperem!
24/10/2017
baixada
Baixada corrents del Santuari Els Àngels -10 punts-
Donarem la benvinguda als estudiants de la Université Toulouse 1 Capitole baixant corrents amb ells fins al Campus de Montilivi des del Santuari Els Àngels. Ens hi acompanyes?
24/10/2017
esquiada Tignes
OFERTA pels socis del Servei d'Esports: Esquiada a Tignes 2017
Tretzextrem organitza una sortida del 5 al 10 de desembre de 2017. Si t'agrada esquiar, no t'ho pots perdre! Descomptes pels socis del Servei d'Esports.
19/10/2017
stnarcis
Resultats de la Copa Sant Narcís 2017
La primera competició esportiva del curs a la Universitat de Girona és la Copa Sant Narcís, en aquesta notícia podràs consultar qui han estat els campions i sots-campions de les diferents modalitats!
19/10/2017
senderisme parcs
1 ECTS: DESCOBRIR els Parcs Naturals de Girona fent senderisme
Dos sortides de senderisme interpretatiu i esportiu per conèixer tres dels Parcs Naturals més significatius del territori gironí. Dirigit a tota la comunitat de la UdG. RECONEIXEMENT 1 ECTS.
18/10/2017
Krav maga
ASSIGNATURA: conèixer la defensa personal Krav Magà (1ECTS)
És una assignatura dissenyada per saber actuar en situacions de perill. Encara ets a temps d'inscriure't!
RECONEIXEMENT: 1 ECTS
Hipopressius estiu
HIPOPRESSIUS, els has provat de fer? Et beneficien...
Cuida't fent hipopressius aquest curs. Et sentiràs millor!
T'ho deixem provar gratuïtament!
caiac
Introducció al senderisme i caiac.1 ECTS
El cap de setmana del 21 al 22 de octubre, podràs gaudir de l'ecosistema del Ter a la zona de l'Empordà. Una oportunitat única de fer esport coneixent el nostre paisatge a l'inici de la primavera.
relax
Introducció a les tècniques de relaxació (1 ECTS)
No deixis passar aquesta oportunitat, de conèixer la forma com et pots relaxar i sentir-te molt millor a través d'exercicis del ioga kundalini. Ment i cos ho agrairan. OBERT A TOTHOM. 1 ECTS
aeri
NOVETAT: Introducció al ioga aeri Unnata. Ho vols provar?
Vine a provar aquesta nova modalitat de ioga i a més podràs obtenir 1 ECTS. Obert a tota la comunitat universitària.
09/10/2017
BTT
Introducció a la BTT (1 ECTS).
Cap de setmana de ciclisme de muntanya que et donarà molt més!
Aprofita aquesta oportunitat de fer esport, natura i nous companys universitaris. 1 ECTS.
09/10/2017
pilates
Pilates i hipopressius al Barri Vell
Durant el primer trimestre es portaran a terme les activitats dirigides de Pilates i hipopressius al campus de Barri Vell. Dirigirà les sessions Àlex Gil, Graduat en CAFE per la Universitat de Girona.
06/10/2017
marxa nòrdica
Vols provar la Marxa nòrdica?
Promocionem la Marxa nòrdica perquè provis aquesta activitat esportiva que s'està posant de moda i té un munt de beneficis per la teva salut!
05/10/2017
submarinisme
Assignatura destacada (1ECTS): Introducció al submarinisme
T'ho posem fàcil perquè coneixis el món del submarinisme.T'agradaria iniciar-te en aquest món? Amb reconeixement d'1 ECTS.
04/10/2017
tennis
Introducció al tennis (1+1 ECTS), no t'ho perdis, és una bona oportunitat!
7 sessions per assolir els continguts teòrics de la tècnica, de la tàctica i de l’estratègia del tennis mitjançant exercicis específics i jocs adaptats. Professor: Miquel Lucas
vaga
Aturada general 2 d'ocutbre: Instal·lacions tancades
Demà les instal·lacions esportives de la UdG romandran tancades i totes les activitats queden suspeses, per l'aturada general convocada pel 2 d'octubre.

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última