Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Deportes en la UdG

Recull de notícies

Servei d'Esports

Avinguda de Montilivi, 143
17003 Girona Mapa

Tel. 972 41 80 60

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail addressesports@udg.edu

dl a dv de 8 a 22 h

ds, dg i fest. 9 a 14 i de 16 a 21h

TARIFES

Cerca de notícies

gener de 2017

Zumba
ZUMBA, esport i salut d'una forma divertida!
Pel 2n trimestre tenim programades sessions de Zumba per tal de posar-te en forma de manera ben divertida amb la professional Melisa Almeida. Pots obtenir PUNTS per a ECTS. T'hi esperem!
30/01/2017
autosuficiència
Vols fer una assignatura diferent a la UdG? (1 o 2 ECTS)
Temps de fer esport mentre estudies! ECTS transversals pel teu currículum acadèmic mentre fas esport, salut i coneixes nova gent de la universitat. T'agradarà aquest nou repte!
24/01/2017
17mil
El Servei d'Esports participa a la Fira 17000sports de Girona
Aquest cap de setmana del 21 i 22 de gener, es celebra al Palau de Fires de Girona, la primera edició de la Fira 17000sports, i el Servei d'Esports hi té un stand!
20/01/2017
activitat dirigides
NOVES Activitats dirigides: EstiraMENTs, Danses urbanes, Tot balance...
Ens posem al dia per la teva salut! Al segon trimestre tens l'oportunitat de fer un munt d'activitats esportives: estrenem Danses urbanes i Tot balances, a part de continuar amb Kung-fu, pilates, ioga, tonificació, zumba. Són PUNTS per reconeixement d'ECTS!
17/01/2017
running
Vols iniciar-te al còrrer? T'esperem a partir del gener!
Començarem l'any amb una nova proposta per a totes les dones que vulguin iniciar-se al còrrer o caminar-còrrer o caminar... tots els dimecres a les 15.30 h al campus de Montilivia, amb la promotora de la cursa de la dona de Girona, Laura Garcia. 1 ECTS (=40 punts).
17/01/2017
unih
Suma't a la comunitat UNIHELATHY de la UdG
L' "Unihealty Challenge" està inclós als Campionats de Catalunya Universitaris'17. Només cal que et descarreguis l'app de WeFitter, accedeixis amb el codi [unihealthy], i comencis a moure't!
12/01/2017

Página 1 de 1Primero   Anterior   Siguiente   Ultimo