Escola de Doctorat

Com arribar-hi
Horaris d'atenció

proposta de tesis doctoral
Cerca de candidats / candidates per realitzar tesis doctoral a desenvolupar en el grup de Microbiologia de la Malaltia Intestinal de la Universitat de Girona
Es busca candidat per aplicar a la propera convocatòria de les beques nacionals per estudis de doctorat a Espanya de L'Obra Social "la Caixa", dins el marc del projecte AIEXPRESS “Búsqueda de nuevos factores implicados en la virulencia del patotipo AIEC asociado a la enfermedad de Crohn: estudio transcriptómico y rol de las vesículas de membrana externa”.
14/12/2017
Beques de doctorat de Hanban "Confucius China Studies Program"
La convocatòria de beques doctorals de Hanban "Confuncius China Studies Program" per a estudis de doctorat i estades de recerca a universitats xineses està oberta fins el 13 de febrer de 2018.
11/12/2017