Escola de Doctorat

Notícies i agenda

Servei de Gestió Acadèmica i Estudiants

Escola de Doctorat

Centre d'Informació i Assessorament dels Estudiants (CIAE)
C/ M. Aurèlia Capmany, 38
Campus Montilivi
17003 Girona

Secretaria acadèmica:
Tel. +34 972 41 80 48

Secretaria econòmica:
Tel. +34 972 41 80 06

Adreça de correu electrònic / Dirección de correo electrónico / E-mail address sec.edoctorat@udg.edu
Mapa / Map Com arribar
Horari / Horario / Opening hours Horaris d'atenció

Matrícula 2018-2019

Matrícula de doctoratPer als estudiants que es matriculen per primera vegada en un programa de doctorat de la Universitat de Girona, el primer període de matrícula del curs 2018-2019 s'obre el 3 de setembre.

El tràmit es pot formalitzar a través del formulari web d'Automatrícula fins al 28 de setembre.

Per a més informació consulteu Matrícula i seguiment de la tesi doctoral.

Preinscripció 2018-2019

Doctorats UdGLa primera convocatòria de preinscripció als programes de doctorat de la Universitat de Girona per al curs 2018-2019 s'inicia el 2 de juliol.

El tràmit es pot formalitzar a través del formulari web de Preinscripció en línia fins al 2 de novembre.

Per a més informació consulteu Accés a programes de doctorat.

Imatge de la 2a Edició del programa The collider
2a Edició Programa "The Collider" de promoció de l'emprenedoria científica
El programa d'innovació "The Collider" està impulsat per la fundació Mobile World Capital Barcelona, i té com a objectiu connectar el talent científic amb el talent emprenedor, per mitjà de la creació d'Empreses de Base tecnològica d'alt valor afegit en l'àmbit de la tecnologia mòbil i les seves aplicacions.
07/09/2018
Imatge cursos de formació
Cursos 2018-2019 de formació transversal per als estudiants de doctorat
L’Escola de Doctorat ofereix una sèrie de cursos formatius de caràcter transversal que tenen com a finalitat oferir al doctorand/a una formació complementaria i que poden ser realitzats independentment de la seva formació investigadora.
31/07/2018
Concessio de premis extraordinaris de doctorat 2017