Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Departamento de Informática, Matemática Aplicada y Estadística

Departament d'Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística
Escola Politècnica Superior
Campus de Montilivi mapa de situacio
17003 GIRONA
Tel. (34)972418417
Fax (34)972418792
secretaria(@)imae.udg.edu

Com arribar-hi

Benvinguda

Benvinguts a aquest espai on trobareu informació referent al Departament d’Informàtica Matemàtica Aplicada i Estadística (IMAE).

El Departament d'IMAE està format pel professorat de les àrees de coneixement de Llenguatges i Sistemes Informàtics (LSI), Matemàtica Aplicada (MA) i d’Estadística i Investigació Operativa (EIO). Es tracta d’un departament interdisciplinari amb docència a quatre centres de la UdG: Escola Politècnica Superior, Facultat de Ciències, Facultat De Medicina i Facultat d'Infermeria

A més de la docència a nivell de grau, el departament participa àmpliament en estudis superiors de postgrau. Així, des del departament s'organitza el Màster en Enginyeria Informàtica, i es col·labora estretament i participa en els programes dels màsters en Ciutats Intel·ligents (Smart Cities) i en Tecnologies Intel·ligents per a Sistemes de Salut (Smart Healthcare), així com en el programa del Màster Interuniversitari en Polítiques i Planificació per a les Ciutats, l'Ambient i el Paisatge (PPCEL).

Esperem que al nostre web hi trobeu el que busqueu. Si desitgeu informació addicional, si-us-plau escriviu-nos a dir.depimae@udg.edu.

Malauradament el nostre amic i company Robert Valentí ens ha deixat el dia 31/01/2017.  Aquests dies els nostres pensaments són per ell i la seva família.

Premi anual "Lluís Santaló" de Narrativa Científica
PREMI ANUAL "LLUÍS SANTALÓ" DE NARRATIVA
La Càtedra Lluís Santaló d’Aplicacions de la Matemàtica de la UdG convoca el Premi Literari “Lluís Santaló” de Narrativa Científica per a obres de narrativa breu, de temàtica relacionada amb el món de la matemàtica o de la ciència en general.
LLibre d'Abstracts de les I Jornades d'Investigadors Predoctorals
Presentació del llibre d'abstracts de les Jornades, ja disponible en format electrònic